analytics

vrijdag 28 januari 2022

kom jij ook naar mijn feestje?

Dag bloggers,

Nee, ik geef geen feestje en het feestje van deze kaart is al voorbij... In november vierden we Eva's 4de verjaardag en zij mocht voor het eerst een kinderfeestje geven... Dolle pret, ook bij het kiezen van het papier voor haar uitnodigingen, want dat deed ze zelf... Ik had een 10-tal papieren geselecteerd en Eva mocht uiteindelijk kiezen met welk papier ik haar uitnodigingen maakte... En dat ze een goeie smaak heeft, staat nu al vast... 
Deze werden het:

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Iris
ingekleurd met copics en designpapier
Tekststempel: Artemio


Voor de duidelijkheid: het éne papier is de achtergrond en het tweede papier, het jurkje... Daar stempelde ik het kindje op en knipte het jurkje uit om bovenop te kleven...


En de jarige zelf... Die had het best naar haar zin op haar eerste kinderfeestje!


Ik ben weer zo blij met jullie reacties op mijn kaart van gisteren... Fijn dat de gedachte aan Rosina ook bij jullie verder blijft leven... Zij zit van hierboven zeker goedkeurend toe te kijken wat wij allemaal nog voor creatiefs uitspoken... 


We zijn ondertussen een uurtje verder en Eva en Noah komen net beneden. Eva heeft vandaag geen school...
Eva's reactie toen ze mijn blog zag: "Ooooh, dat zijn alle uitnodigingen die ik aan mijn vriendjes gaf die naar mijn feestje mochten komen!!! Heb jij die op jouw blog gezet? Ik weet nog waar dat was!! In de driewieler! En ik had daar ook een ijsje op mijn feestje! Weet je dat nog wel? En Louis mocht ook komen!!!"
Ze is het dus nog niet vergeten... En Louis, da's haar vriendje, mocht je dat nog niet weten... 4 jaar zijn, geweldig toch!!!


8 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een geweldig leuke uitnodigingen voor de 4 jarige, leuk dat ze zich allemaal nog zo goed herinnert, volgens mij weten die van mij ook hun eerst feestje nog hoor.
een prachtige foto van je prachtige dochter!!
Liefs Annemarie en Merit

Anita van Deur zei

Wat een leuke uitnodiging voor je kleindochter! Fijne dag vandaag. xx

Sarah zei

Geweldig jullie Eva! Wat een vreugde in huis . Mooi kaartje en zeker met het jurkje. Toffe stempel, past perfect. De tekststempel heb ik ook, ik wacht geduldig wanneer ik nog eens een uitnodiging mag maken voor een feestje voor kleine kinderen. Mijn kinderen zijn er te groot voor, maar over een paar jaar misschien als ik ook oma ben....😉

Claudia's kaartjes zei

das echt een leuke kaart
https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Margo zei

Wat een toffe uitnodigingen en zo'n leuke foto van de jarige zelf.
Groetjes
Margo

Gina zei

Wat een leuke uitnodigingen. Daar zullen de vriendjes superblij mee geweest zijn. En wat een prachtige foto van je dochtertje ! Groetjes, Gina

Creaellenknutselsite zei

wat een gave uitnodigingen voor het feestje nou smaak heeft ze zeker wat een leuk papier heeft ze uitgezocht en een schattige stempel
groetjes ellen

Crealin zei

Ooh wat een toffe uitnodigingen. 4 x een luide hieperdepiep voor Eva 🥳🥳🥳