analytics

dinsdag 13 september 2016

Sven

Dag bloggers,

Voor de verjaardag van schoonzoon Sven, maakte ik nog een keer een kaartje met de Cats on appletrees...
Ondertussen zijn er al weer een heleboel nieuwe stempeltjes van uit, maar ik had nog geen tijd om er iets mee te maken... Deze is nog van daarvoor...

Sven kreeg een bbq voor zijn verjaardag, vandaar dat deze er ook op staat...
En waarom zwart en oranje? Sven en dochter Elise zijn onlangs gaan samenwonen... Hun interieur is Wit/donker grijs met enkele oranje accenten.. Dus staat het kaartje mooi in het interieur...

Papier: Bazzil
Beestjes: Cats on appletrees
BBQ: Memory Box
Letters: Artemio


9 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel toffe kaart!
fijne dag
Nancy

martina's kaartjes zei

ziet er leuk uit ! geslaagd vrolijk, feestelijk kaartje
grtjs,martina
x
je mag me altijd ff zeggen wanneer de bbq wordt ingehuldigd, ik breng m'n stoeltje wel zelf mee hahahaha !

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje en helemaal leuk dat je rekening houding hun interieur. Of de kaart dan zal opvallen is de vraag, maar dat ze de kleuren mooi vinden lijdt geen twijfel. Grappig zo met de bbq erop.
Ciao,
GerJanne

Diny zei

Prachtig kaartje voor je schoonzoon Nancy!
Groetjes Diny

Francisca zei

Weer zo leuk geworden .
Ben benieuwd wat je met de nieuwe reeks stempels gaat allemaal maken .....
Groetjes,
Francisca

Ellen zei

Haha, wat keuk dat je met de kleurkeuze voor je kaart rekening houdt met het interieur waar het in komt te staan! Dit gaat vast prachtig matchen. Helemaal leuk die bbq waar dat hondje tegenaan staat te plassen.

Larissa zei

Geweldig! Ik hou ervan! Veel catjes en ik ben blij, hihi.

Groetjes Larissa

Enny zei

Wow, een toffe kaart en zelfs passend in het interieur ! Groetjes, Enny

Dora zei

Geweldige kaart.