analytics

donderdag 22 september 2016

Ella

Dag bloggers,

Onlangs kreeg ik de vraag via een fb-berichtje om een geboortekaartje na te maken. Ook de foto van het origineel kwam via fb. Dat is nooit echt gemakkelijk omdat die foto's meestal met een gsm gemaakt zijn en de kleuren niet altijd heel duidelijk over komen...
Ik deed mijn best en kreeg achteraf een foto terug van mijn kaartje naast het origineel... En ja, als ik ze nu zo samen zie, valt het resultaat toch wel mee, niet?

Papier: Bazzil
Letters en hartjes: Memory Box
Bambi: Marianne Design



12 opmerkingen:

Mariken zei

Ooh wat schattig zeg!! Mooi gedaan!!

Margo zei

Wat een superleuke kaart heb je ervan gemaakt !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

helemaal goed is ie zo ! mooi
grtjs,martina
x

Rosina zei

Weer een heel lief geboortekaartje Nancy...zo schattig met dat hertje...

groetjes en een fijn donderdag
Rosina

Sarah zei

Heel leuk! Lief!

Dora zei

Schattig

Diny zei

Wat heb je deze weel leuke kaartjes gemaakt Nancy....prachtig allemaal!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Je hebt weer al je punten! heel mooi!nancy

Larissa zei

Awh, wat een lief kaartje.

Groetjes Larissa

Enny zei

Niet makkelijk, zo'n opdracht, maar je hebt een prachtig en schattig kaartje gemaakt ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wauw, dat heb je geweldig mooi gemaakt! Dat zullen de ouders meteen herkennen!
GerJanne

Ellen zei

Weer super goed gelukt! Echt een lief kaartje voor Ella.
Grüezi, Ellen