analytics

vrijdag 23 september 2016

Geboortekader voor Ferre

Dag bloggers,

Nu ga ik toch even beginnen met enkele bedankjes! Eerst en vooral voor de vele(12!) reacties die ik kreeg op mijn kaartje van gisteren... Doet echt wel plezier dat er een keer veel (in mijn geval dan) leuke berichtjes achter gelaten worden. Ok, geef toe dat ik niet elke dag tijd heb om bij jullie langs te komen, maar ik doe mijn best. Gisteren dagje kliniek achter de rug en op mijn gsm had ik geen verbinding. Zat dan ook in de kelder van de kliniek voor onderzoeken... (niks te erg, maak jullie geen zorgen)

Dan wil ik ook blogmaatjes Sarah en Christine danken voor de leuke onverwachte verjaardagskaartjes die ik deze week nog mocht ontvangen. Ok, heb mijn verjaardag niet aangekondigd en toch hebben zij er aan gedacht! Fijn!!

Vrijdag alweer, laatste dag van de week en tijd voor een nieuw geboorteprojectje!
Een collega van dochter Caroline zag één van mijn vorige geboortekaders staan en was net meter geworden van Ferre. Zij vond het een leuk idee om naar zijn doopfeest ook een kadertje mee te nemen en bezorgde mij zijn geboortekaartje
Ik heb zowel zaken van de voor- als achterkant laten terug komen
Dit is het geworden:

3D Fotokader: Ikea
Cijfers en letters: Die Namics
Aapje: Marianne Design
Vlaggetjes: Spellbinders
Blaadjes: Impression Obsession





5 opmerkingen:

Sarah zei

Ik ben heel blij dat mijn kaart zo snel is aangekomen! Ik vond hem wel bij jou passen: lieve diertjes erop en wat kleur met pit.
Jou kader is weer heel leuk!
Fijne dag!

Margo zei

Wat een ongelooflijk leuk kado Nancy ! Ik kan er ook zo van genieten van alle leuke en lieve reacties op mijn blog en heb de laatste tijd jammer genoeg ook veel te weinig tijd om te bloggen en te knutselen.
Ik duim voor de onderzoeken, dat is nooit leuk !
Groetjes
Margo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh Nancy, wat heb je een leuk cadeau gemaakt aan de hand van het geboortekaartje. Er komen best veel elementen terug van de kaart. Ik denk dat de ontvangers hier heel blij mee gaan zijn. Knap gedaan :)
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Wat gaaf! Met zo'n cadeau kun je als meter wel aankomen bij een doopfeest. Superorigineel.

Diny zei

Wauw....wat gaaf gedaan Nancy!
Groetjes Diny