analytics

woensdag 7 september 2016

mannenkaarten

Dag bloggers,

Ik kreeg de vraag om twee mannenkaarten te maken voor mannen die 70 werden. De éne is altijd kapitein geweest en de andere heeft koken als passie...
Dit zijn ze geworden. De opdracht kwam heel erg laat en het moest even snel gaan, vandaar deze eenvoudige kaarten...
leuk detail: de cijfers stanste ik 6x uit en kleefde ze op elkaar, zodat ze verhoogd op de kaart zitten...

Papier: Bazzil
Cijfers en letters: Memory Box
BBQ en schort: Memory Box
Anker en roer: Die Namics



4 opmerkingen:

!neke zei

Lekker stoer !!!!!
groeten Ineke

Mariken zei

Stoere en toffe kaarten, leuk!!

Veerle zei

Leuk die kaart met de barbecue Nancy. Heel typisch mannen, goed gevonden.
Groetjes Veerle

PS Heb je mijn email/antwoord gekregen op je vraag van het stempeltje op mijn swing kaart ?

Ellen zei

Laat ik nou houden van eenvoudige kaarten ;) Mooi dus, deze twee voor Marc en Paul.