analytics

vrijdag 9 september 2016

Geboortekader voor Omar

Dag bloggers,

Ik had het jullie beloofd, er zal vanaf nu op vrijdag steeds een geboorteprojectje verschijnen... Dat zal soms met, soms zonder kadertje zijn... Ik heb de laatste weken zo'n leuke geboorteprojectjes gemaakt en het leek me fijn om daar weer een nieuwe rubriek op vrijdag van te maken...

Deze week is het de beurt aan Omar. Hij werd 5 weken te vroeg geboren en is het zoontje van Mina, mijn poetsvrouw op het werk. Ik heb zo meegeleefd met haar zwangerschap dat ik haar echt wel een bezoekje wou brengen.

Omdat ik wist dat er geen geboortekaartje was (zonde dat ik het niet vroeger wist, anders had ik er vast een aantal voor haar willen maken!) moest ik zelf een thema zoeken... Dan ga ik steeds in mijn doos: 'nieuw maar nog niks mee gedaan' zoeken en dit is het geworden...

Uiteraard moest alles aangepast ingepakt worden...

Moet ik zeggen dat Mina super verrast was met mijn bezoekje en dat ze in de wolken was met dit setje?

Papier: Bazzil
Stempelset: Ocean babies van Kippers
Snijmallen: Ocean babies cut-ies van Kippers
Letters: Artemio
Fotokader: Action
Body: Hema







5 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een Kado! Zo mooi!!!

Anoniem zei

Een tof cadeau!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ellen zei

Ik snap dat de kersverse moeder hier helemaal blij mee was! Wat ziet dit er prachtig uit. Zo leuk ook dat rompertje erbij. Goed weekend!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk, lief en supergeslaagd alweer, zal ze vast wel blij mee geweest, zijn
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Hoi Nancy,
Wat heb je een supermooimprojectje gemaakt voor Omar en natuurlijk zijn moede Mina. Dat ze blij en verrast is, dat hoef je niet te vertellen. Dat geloof ik meteen. Met zoveel zorg is dit gemaakt, dat zie je zo! Met de naam erop is en blijft erg leuk en persoonlijk.
En wat grappig de All Stars in je vorige post! Heel erg gaaf! Ik weet even niet of je de mijne gezien hebt? Die voor Matthijs wel, maar de andere ook al? Hier op de camping is het enigszins behelpen met de WiFi, maar als ik op bezoek kom, dan doe ik het goed!
Ciao Ciao,
GerJanne