analytics

vrijdag 2 september 2016

Geboortekader voor Wannes

Dag bloggers,

Eerst en vooral: Vandaag ga ik naar de 'Knotsgekke Kaartenbeurs in Den Bosch', dus als er iemand rondloopt en me herkent, spreek me gerust aan hé!!

Vandaag kan ik eindelijk laten zien wat al enkele maanden in de wachtkamer staan want gisterenavond heb ik hem eindelijk af kunnen geven...

Zoë, de vriendin van dochter Caroline is voor de tweede keer mama geworden. Voor haar eerste had ik het geboortekaartje nagemaakt in een kader en dat wou ik ook deze keer weer doen... Alleen stond er nogal veel op het geboortekaartje... Heb er toch even over moeten nadenken, maar ik vond hem super om na te maken... Weten jullie... Misschien maak ik hier ook weer een rubriekje van... 'Geboorte-kader voor...' (naar aanleiding van het geboortekaartje)

Hier is hij dan...
Zelf was ik er tevreden over maar de reacties van de jonge mama waren gewoon geweldig!! Terwijl ik dit bericht programmeer, staat ze naast me en zegt dat ik er moet bij zetten dat de reactie van de mama van Wannes 'Wow' was... bij deze...

Papier: Bazzil
aap, giraffe en Volkswagenbusje: Marianne Design
Ballonnen: Die Namics
Letters: Kaiser Kraft
Strikje: Memory Box





Benieuwd naar een volgende geboortekader? Kom volgende week vrijdag dan maar terug kijken... 


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal geslaagd...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

hij is dan ook helemaal supergeweldig geslaagd uiteraard ! toppie gedaan
grtjs,martina
x

Kaartenkraam zei

En weer vind ik die van jou mooier dan het origineel, dat komt vooral ook door de sprekende kleuren!

groetjes van Ank

Ellen zei

Helaas... elkaar niet gezien vandaag in Den Bosch! Het is ook wel groot en er is zoveel te zien op knutselgebied, dat je gewoon vergeet om op de mensen om je heen te letten. Veel gekocht? Ik wel, hihi. Je kasrtje is prachtig! Niet zo gek dat de mama van Wannes teageert met 'wow'. Ze haalt me de woorden uit de mond.

!neke zei

Super gaaf !!!!!

Anneke zei

Wauw die is geslaagd! Supet dat je uiteindelijk alle spulletjes vond om het kaartje na te maken ;)
Groetjes Anneke

Enny zei

Oh, wat een schattige kaart, heel mooi ! Ben niet naar Den Bosch geweest, misschien volgende keer.... Groetjes, Enny