analytics

vrijdag 16 september 2016

Geboorteprojectje voor Olivia

Dag bloggers,

Vrijdag, dus krijgen jullie weer een geboorteprojectje te zien...

Onlangs kreeg ik weer een heel interessant geboortekaartje. Of ik dit als kaart kon namaken... Toen ik er aan begon, kreeg ik al snel door dat het niet allemaal op een kaart zou passen... Een telefoontje naar de opdrachtgever: of ik er geen kader mee mocht maken? Ah, natuurlijk, als dat niet te veel moeite was... haha! Nee toch, dan kon ik me helemaal uitleven...

Hieronder het resultaat met op de laatste foto het geboortekaartje zelf... Twee dingen ontbreken, het eerste omdat ik het niet heb en het tweede heb ik wel maar kon ik langs geen kanten vinden... Ja, soms zijn kleine doosjes onvindbaar in mijn overvol ateljee... herkennen jullie dat ook?
Benieuwd wie de twee verschillen kan vinden...

Papier: Bazzil
Kader: Makro
Snijmallen: Die Namics, Memory Box, Marianne Design, Impression Obsession
Molentje, bloemen en touwtje uit voorraad




9 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuk, zonnig en fleurig tafereeltje ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Sarah zei

Dit is zooooo mooi!
Dat staat gewoon prachtig in een kinderkamer! Ik weet wat ontbreekt en ik vond het kei leuk om te zoeken: klavertje 4 en een lieveheersbeestje .
Ook je post van de vorige dagen is tof. Alvast een fijne weekend!

Francisca zei

Ohhh zo leuk zeg !!!
Daar gaan ze zeer blij mee zijn .
Francisca

Anoniem zei

In één woord: geweldig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Kaartenkraam zei

Wat een heerlijk vrolijk en schattig schilderijtje heb je er van gemaakt, dat zal prachtig staan in de kinderkamer, daar hebben ze nog lang plezier van!

groetjes van Ank

Mariken zei

Wat ontzettend lief en vrolijk is dit, zo tof! Fijn weekend!

Nancy Soetaert zei

schitterend! het was wel even kijken wat mankeerde, prachtig gedaan. een lieveheersbeestje is bij mij 'weggevlogen', hang tussendoor mijn malletjes aan magneetstrips aan de schuine muur in mijn kamertje, maar die zijn toch niet zo je dat, en een van mijn lieveheersbeestjes is er dus vandoor. Komt ooit nog wel eens tevoorschijn, tussen een papierblokje of zo, maar blijft onbegonnen werk om te zoeken, herkenbaar...
fijn weekend
nancy

Dora zei

Dit is een geweldige creatie. Prachtige scene.

Ellen zei

Wat heb je dat weer geweldig gedaan! Prachtig hoe het 'matcht'.