analytics

donderdag 1 september 2016

Steve & Kim

Dag bloggers,

één september vandaag... Zal maar wat vroeger vertrekken naar mijn werk... het zal druk zijn op de baan...

Om dan met enige weemoed terug te denken naar de vakantie, hier een trouwkaartje dat toch wel wat vakantiegevoel weergeeft.
Ik maakte het in opdracht voor één van mijn vriendinnen die naar het trouwfeest van Steve en Kim ging...
Kijk en beoordeel... ik hoor graag wat jullie er van vinden...
Met dank aan Inge van 'in 't Woefke' omdat ik de wereldkaart uit haar privé-collectie mocht gebruiken...




De poststempel onderaan, stond ook op de rechterflap van de binnenkant, maar die is niet mee gefotografeerd wegens persoonlijke gegevens op de kaart...

6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Tof!
fijne dag
Nancy

Diny zei

Wat gaaf gedaan Nancy....volgens mij zijn het wereldreizigers!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi dit trouwkaartje Nancy een heel leuk paspoort voor de liefde....

groetjes Rosina

Charlotte zei

Leuk gedaan Nancy! Sluit mooi aan bij de originele kaart. Heel tof.
Groetjes,
Charlotte

Ellen zei

Hij is weer mooi! Handig dat je wat van Inge kon lenen ;)

Enny zei

Amai, prachtig gedaan, supertoffe kaart ! Groetjes, Enny