analytics

dinsdag 14 mei 2024

Rudy op pensioen

Dag bloggers,

Ik had jullie verwittigd, dit zou een pensioen-week worden. Ook collega Rudy gaat op pensioen. Hij is nog wel zijn laatste dagen aan het werken momenteel maar werd ook meteen gevierd. 
Deze kaart ging naar hem. Hij is niet van plan om hard te gaan werken nadat hij stopt bij ons. Want zij hebben een camper en ik vermoed dat ze wel regelmatig op stap gaan daarmee...


Soms moet het hier allemaal wat vooruit gaan, veel opdrachten op korte tijd. En ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat dit model zo vaak voorbij komt, maar ik kan er veel op kwijt (ook dp) en het gaat nogal vooruit zo. En de ontvangers zijn er steeds blij mee en dat is wat telt... 


3 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en dat model blijft gewoon heel gaaf. Moet het ook maar eens gaan snijden en vouwen. Rudy gaat het goed doen, met zijn camper.

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden, mooi
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouw kaartje met het stoere papier en de leuke camper
groetjes ellen