analytics

dinsdag 28 mei 2024

geboortekaartje voor Linde

Dag bloggers,

Vandaag kan ik jullie nog een keer een geboortekaartje laten zien. Ik kreeg van vriendin Vera het kaartje dat de ouders stuurden om de geboorte aan te kondigen en of ik daar iets voor kon maken? Uiteraard en heel graag zelfs. 
Ik kleurde papier met Distress Oxide en kleefde er gouden letters en hartjes op. Ook een extra gouden randje om het verschil te maken. Laagjes geven toch altijd wel wat meer dimensie op een kaart. 
Besteller was blij en ik neem aan dat de ouders dit ook wel leuk vonden...


Hier zien jullie het originele geboortekaartje er naast...



3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooi kaartje is het zo geworden, lekker fris dat geel
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor de baby leuk met de hartjes en het gouden randje
groetjes ellen

GerJanne zei

Prachtig! Dat zullen de ouders erg waarderen!