analytics

donderdag 30 mei 2024

elke donderdag een kerstkaart - schuddebuikje kerstman

Dag bloggers,

Ik was van plan om nog meer kaarten te maken met meer vouwen, maar daar had ik de tijd niet voor. Dus ga ik nog even door met mijn schuddebuikjes... Vandaag is het de beurt aan de kerstman. Ook hij mocht mee in de boom. Ook bij hem maakte ik achteraan een draaiwieltje om de snoepjes er uit te halen. 


Deze leukerd kan je vandaag ook vinden bij 52 weeks to Christmas. Ik ben al benieuwd wat de nieuwe opdracht gaat zijn voor volgende maand. De afgelopen maand was ik niet echt mee door tijdsgebrek. Ik hoop op beterschap en een iets rustigere maand. 

11 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

weer zo'n leukerd met zijn schuddebuikje
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een leuke Santa hanger met zijn dikke snoepbuik!!
nu hebben we de uitdaging WINTERNACHT...daar kun je vast wel iets mee..

Gezellig dat je er bij bent vandaag, fijne dag,
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Caroline Cards zei

Weer een hele leuke met z'n ronde buikje!
Groetjes, Caroline

Trudy zei

Wat een super leuke kerstman heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

marian zei

Ook deze kerstman met zijn gezellige bolle buikje is weer super leuk en mooi.
Groetjes van Marian.,

Marijke zei

Nog zo'n gezellige dikkerd met een lekker buikje! Leuk gedaan weer! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

joke zei

Ook dit schuddebuikje met de kerstman is weer leuk. Hoop dat je een rustiger maand krijgt.
Groetjes Joke

Anita van Deur zei

Een hele mooie kaart Nancy!

Jantine zei

Ook weer een leukerd met zijn schuddebuik, Nancy! En ik hoop voor jou ook op een rustigere maand.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Hij is leuk hoor. Je hebt er heel wat gemaakt! Ik hoop ook dat je het wat rustiger krijgt...

Marjolein zei

Och, die is hartstikke leuk! Mooi gemaakt. Groet Marjolein