analytics

woensdag 29 mei 2024

Kleurenkaartenteam schakel 5 - zwart en koper - feest

Dag bloggers,

Oei! Dat was wat ik gisteren dacht om 21.30u... 
Ik was net klaar met snijden. Morgen heb ik workshop en door het feest van afgelopen weekend, was het er nog niet van gekomen om mijn papier te snijden voor morgen. We hebben best heftige weken achter de rug maar ik wil toch mijn workshops wel laten doorgaan. Daardoor was het ontwerp al erg last-minute en moesten de voorbereidingen ook nog gedaan worden. Dus ging ik al later dan gepland naar bed... En toen zag ik nog een briefje liggen waarop stond: 29 mei - kleurenkaartenteam... 
Oei! Dat zei ik dus tegen mezelf. Wat nu? Er lagen een paar nieuwe snijmallensets op mijn tafel die nog niet in de kast waren geraakt. Dus snel de leuke slimline achtergrond gesneden, koper erachter en de letters van het nieuwe alfabet konden ook wel dienen. Dan in mijn mappen op zoek naar een leuk kado en kwam ik deze tegen, volgens mij nog niet zo vaak gebruikt. Voilà! 20 minuten later was mijn kaart een feit en om 22u lag ik dan toch in bed. Moet nog steeds wat recuperen van het weekend... 
Alleen... Om 22u 's avonds foto's maken van zwart en koper is geen gemakkelijke opdracht... Hoop dat jullie je er toch iets moois bij kunnen voorstellen...
Hieronder dus drie keer dezelfde kaart, maar telkens met een andere lichtinval...





Ligt het aan de moeilijke kleurencombinatie? Of hadden jullie niet zo veel zin deze maand? Hieronder de deelnemers die vandaag ook deze kleuren op hun blog hebben staan:

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Nancy daar mag je trots op zijn, vind het een gave kaart! liefs Anita

Nancy Soetaert zei

Heel mooie feestelijke kaart in de KKT-kleuren!
Groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie en de leuke details
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en wat een leuke alfabet mal is dit. Ik vond de kleurcombinatie niet zo moeilijk!
Groetjes, Caroline

Diny zei

het is een prachtig kaartje geworden Nancy!
Groetjes Diny

chantal zei

IK vind het een supergeslaagde kaart ondanks last minute.
Ik zie het koper erin terug
LIefs Chantal

Marijke zei

Dat is toch een mooi en feestelijk kaartje geworden! Leuk met al die confetti!
Groetjes Marijke

!neke zei

Heel mooi !!!!!!
groeten Ineke

marian zei

Ik ben even gaan terug lezen want ik heb een aantal van je berichten gemist. Wat een karwei is het geweest , het opknappen van de tuin. Maar wel erg mooi geworden en er van kunnen genieten met het het feest.
Verder nog meer mooie kaarten en ook deze met het zwart en koper is weer heel erg mooi.
Groetjes van Marian.

martina's kaartjes zei

je presteert nog altijd op z'n best onder druk, zeg je zelf ook...
mij geeft dat stress... (die van volgende maand is al klaar...)
geslaagde kaart heb je weer in elkaar gestoken, helemaal goed !
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina

Colien zei

Heel gaaf deze feestelijke kaart in zwart/koper, top voor het KKT vandaag.
En hier was het ook een last-minute klus gisteren: terwijl manlief kookte én nog net op tijd voor het feestje...
Grtz Colien

C4U Art Craft - Carla zei

Knap gedaan ! 🍀

Femminde zei

Wat een leuke kaart!! En ja soms heb je van die drukke weken waarin van alles moet.
Maar wel leuk om te zien wat licht doet bij zo'n kaart. Dat koper is gewoon moeilijk te fotograferen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Claudia's kaartjes zei

Oh leuk je kaartje voor de KKT
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Nelleke zei

Wat licht al niet met een kaart doet, ik sta er iedere keer weer versteld van. En ja, wat weinig deelnemers. Misschien een lastige combinatie? Ik weet het niet.
Wat heb je trouwens een schitterende tuin gekregen, dat wordt vast genieten. groetjes Nelleke

GerJanne zei

Het is toch een heel mooie kaart! En binnen fotograferen kan inderdaad net een andere kleur geven. Ja, beetje weinig deelnemers deze keer. Misschien ook al vakanties?