analytics

donderdag 23 mei 2024

elke donderdag een kerstkaart - Fun foild kaart met meer dan 1 vouw

Dag bloggers,

Goh, vanmorgen ben ik nog een keer geconfronteerd met het feit dat 'het net' nog veel geheimen voor mij heeft. Ik heb op aandringen van mijn kinderen een instagram. Zij hebben die voor mij aangemaakt maar ik ben er niet zo'n erge fan van. Nu heb ik een paar dagen geleden nog een keer een post kunnen plaatsen - een verhaal - en dat ging zonder problemen. Nu heb ik daarstraks een poging gedaan om terug een verhaal te posten, tot wel 3 keer toe... en ik krijg het niet geplaatst. Vond het nochtans een leuke post... Zal nog eens bij mijn kinderen op cursus moeten gaan...
En gisteren heb ik - vraag me niet hoe - door een foute druk op een knop, de achtergrond op het startscherm van mijn pc gewijzigd. En het trekt op niks. Ben nu bang dat ik de originele foto kwijt ben. Het was geen foto van mezelf dus weet niet of hij ergens opgeslagen is... stom! 

Ander verhaal, toch belangrijker... Vandaag is mijn jongste jarig. Mijn zoon Yannick wordt 30 en dat is een serieuze mijlpaal. Net zoals de verjaardag van mijn oudste dochter, is dit toch ook wel een speciale dag... De kaart (die ik pas vanmorgen voor hem maakte), krijgen jullie morgen te zien... 

Eerst het thema van de dag... Mijn bijdrage voor de maanduitdaging van '52 weeks to Christmas'
En ook dat is op de valreep... Gisterenavond heb ik me toch even in mijn ateljee gezet om een kaart te maken die mee kon doen met de uitdaging. Ze is niet al te ingewikkeld geworden, daar had ik de tijd niet voor (en ook de moed niet, ik sta vroeg op en wil dan ook in de week niet te laat in mijn bed liggen) En zo ontstond deze. Herkennen jullie de leukerd op de kaart nog? Want die stond een paar weken geleden ook op de kerstkaart van een uitdaging (maak een kerstkaart met iets met een gewei) Ook de grappige tekst staat er weer op... Ik zet ze hieronder ook nog even naast elkaar...






11 opmerkingen:

GerJanne zei

van harte met Yannick! 30 en dan je jongste! raar idee, he?
En instagram heb ik ook, maar ik vind het niet zo leuk. Kan ook niet vaak wat terugvinden...
Je kaart is erg leuk met het extra flapje (hihi....volgende week maar eens terug kijken bij mij bij zaterdag)

Anita van Deur zei

Mooie kaart en leuk model! gefeliciteerd met je zoons verjaardag. Oj ik ken het poef en alles is weg op de computer/laptop. Succes met het terug halen. Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

allereerst gefeliciteerd met je zoon
wat een mooi kaartje heb je met het schattige hert en het leuke papier erbij
ik heb ook instagram het is leuk hoor maar heel veel dingen lukken me daar ook niet ben allang blij dat ik er een kaart kan neerzetten een verhaal maken lukt me dan weer niet
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Goedemorgen Nancy allereerst van harte gefeliciteerd met je zoon...
En ik herken me helemaal in je verhaal, ben ook zo onhandig met al die dingen...
Wat een leuke kaart maakte je voor de uitdaging, toevallig net ditzelfde papier op tafel gehad om een paar sketches te maken,...
Fijne dag , gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marian zei

Allereerst hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Ondanks de krappe tijd toch weer een mooie kerstkaart die je laat zien. Heel mooi papier heb je gebruikt. Ja de computer en het net hebben ook voor mij nog veel geheimen. Ik vind Instagram ook veel moeilijker in gebruik dan Facebook. Ik kijk er wel op maar plaats er niet veel.
Succes met het onder de knie krijgen daarvan.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart in een leuk model met meerdere vouwen Nancy. Tevens gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Gave funfold is dit !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

Ook niet zo'n fan van Instagram... Ook dringend wat uitleg nodig denk ik...
Proficiat met de verjaardag van je jongste. Ik heb zo'n idee dat jij dan toch ouder bent dan ik dacht ;-) of heel piep moeder geworden...
mooie funfold kerstkaart.
Groetjes
Nancy 52WTC

joke zei

Van harte met je jongste, 30 alweer, gaat hard he.
Je kaart is weer leuk met dat mooie plaatje. Ook ik ben onhandig met de computer, vanochtend helemaal geen internet maar gelukkig kon ik het dit keer zelf oplossen, anders weer wachten op de kinderen. Je schreef het al op mijn blog, even gescrold, je project is wel heel gaaf geworden.
Groetjes Joke

Laurespage zei

Een hele mooie kaart, leuk model en zo mooi papier dat je gebruikt hebt.
Groetjes, Laurette

Jantine zei

Gefeliciteerd met je jarige jongste, Nancy! En heel erg leuk, deze kaart, leuk model!
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
Groetjes
Jantine DT 52WTC