analytics

woensdag 1 april 2020

Big brother

Dag bloggers,

De werken in mijn ateljee vlotten... Vandaag stuur ik de workshop van deze maand op naar mijn leden. Kunnen ze die lekker thuis maken. Gisteren had ik ook nog een ander projectje klaar dat ze thuis aan het maken zijn... maar dat laat ik jullie later nog wel zien...

Bij het overlopen  van mijn foto's zag ik dat ik in februari nog vergeten ben om een projectje van het DT te tonen... Dat moet ik dan maar meteen recht zetten hé?
Jullie zagen de kaart al van 'big sister', een geweldige stempel van 'Stamping Bella'... Wel, er is dus ook een jongensversie van: 'big brother'...
Doet een beetje aan een tv-programma denken hé? Wel ik hoorde vorige week dat dit in Duitsland momenteel nog loopt en dat die mensen die in dat huis zitten, nog niets van de hele Corona-toestand afweten... Hoe gek kan het zijn? Zij zitten in elk geval wel heel goed afgeschermd...

Maar hier mijn kaart dus... En daaronder zien jullie de 2 nog eens naast elkaar...

Papier: Bazzil
Stempel: Stamping Bella
ingekleurd met Copics
Snijmal kader: Die Namics



5 opmerkingen:

Sarah zei

Super schattig!
Die mensen moeten enorm schrikken als ze het nieuws horen. Nu is het voor ons elke dag even slikken met het stijgende dodentol, maar als je dat ineens allemaal hoort en ziet, daar ben je niet goed van. Ze zitten wel veilig! X

Enny zei

Oh, super-schattige kaartjes ! Ja, het is een rare wereld momenteel, de astronauten die nog in het ruimteschip ISS zitten, zijn ook veilig. Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Wat snoezig!! Je zou er ook muisjes in kunnen doen als shakermateriaal of kennen ze dat niet in Belgie?

GerJanne zei

Heel leuke schudkaartjes zijn het geworden! En nee, dat kun je je toch niet voorstellen dat men het nog niet weet...

Anita van Deur zei

Super schattige kaartjes!!