analytics

vrijdag 10 april 2020

vrolijk Pasen

Dag bloggers,

Ik vertelde al eerder dat de kaarten van dinsdag en woensdag de originele workshopkaarten van maart hadden moeten zijn. Nu ging dat niet omdat we niet samen mochten komen. Maar mijn workshoppers hadden er toch zin in en wilden graag thuis paaskaarten maken. Ik heb de workshop dan eenvoudiger gemaakt zodat ze 3 gemakkelijke kaarten konden maken in plaats van 2 kaarten met een techniek binnenin. De derde kaart toon ik jullie vandaag. Deze is gemaakt met wat binnenin de groene kaart had moeten komen... (kunnen jullie nog volgen?)

Papier: Bazzil en Action
Konijntjes: Impression Obsession
Kadertjes: Karen Burniston
Tekststempel: Marianne Design
Snijmal label: CC Design


Scrol even terug naar dinsdag en woensdag en zoek de verschillen! ;o)


Mijn paasdoosje van gisteren kreeg nog een staartje... Toen een nicht mijn blogpost van gisteren zag, wou ze meteen een aantal doosjes. Wel graag met een passend dankkaartje bij. In tijden van Covid_19 zorgen we voor elkaar en omdat zij zelf niet buiten mag, wil zij graag enkele buren bedanken omdat die boodschappen voor haar doen. Fijn toch? Dus kwam er bij het doosje van gisteren, ook nog dankkaartjes bij.


Een Lieve vroeg me in een reactie welke snijmal dit is. Ik zet het even hieronder want ik kan haar niet vinden, ze heeft geen blog.
Het is een mal van Sizzix - nr 661739 - Thinlits plus - apple box. Je hebt er wel een A4-Big shot voor nodig.

Ik wens jullie hele fijne paasdagen, maar hou het veilig, blijf gezond en blijf in jullie kot!
Wij hebben er alvast een oplossing voor gevonden... Onze paasbrunch met onze 7 kinderen en kleinkindjes is gewoon uitgesteld tot we weer bij elkaar mogen komen... De paaseitjes blijven nog even bij de paashaas en worden later verstopt voor zij die ze willen komen zoeken...




6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je bent zeer vlijtig geweest, mooie paaskaarten. Hele fijne paasdagen.
Liefsxx

Lieve zei

Dank je wel !
Mooie vrolijke kaarten !
Prettig paasweekend.

GerJanne zei

Ja, ik hoorde dat de Australische premier heeft gezegd dat de Paashaas een vitaal beroep heeft, dus dat moet goed komen met de paaseitjes....
Je kaartjes zijn enig!

Ellen zei

Die konijntjes zijn leuk zeg! Gave kaartjes. En ja, gewoon uitstellen die familiepaasbrunch. Er moet toch weer een moment komen dat we wel weer bij elkaar mogen zijn. Geniet van rustige paasdagen, blijf gezond!

Angelique zei

Lekker vrolijke kerstkaartjes met de lieve konijntjes. Wat lief om pakketjes voor je workshoppers te maken zodat ze toch lekker aan de slag kunnen. En nog veel liever zijn al die bedankjes die je uitdeelt, wat zal dat gewaardeerd worden.
Fijne paasdagen en zorg goed voor jezelf.
lieve groetjes Angelique

Creaellenknutselsite zei

wat een supervrolijke kaartjes zijn het geworden leuk dat je het zo hebt kunnen regelen dat iedereen ermee aan de slag kon.
fijne paasdagen
groetjes ellen