analytics

maandag 6 april 2020

bedankt!!

Dag bloggers,

Ik ben vandaag super laat met mijn post maar dat is omdat ik al de hele voormiddag bezig was met de boekhouding van ons theater... Voorstellingen zijn plots gestopt, maar de cijfers moesten toch binnen voor de boekhouder... Er was heel wat puzzelwerk ivm de afgelaste voorstellingen die al wel betaald werden... En belangrijke zaken krijgen steeds voorrang, vandaar...

Hadden jullie een fijn weekend? Genoten van het mooie weer? Hier werd her en der de bbq aangestoken maar niet bij ons. We hebben wel onder ons 3 buiten gegeten en zo ook genoten van het mooie voorjaarsweer...

Twee weken geleden ben ik begonnen met het maken van voorbeeldjes voor dankkaartjes voor iedereen die een pluim verdient in deze moeilijke periode...
Ik maakte pakketjes voor mijn workshoppers die ik verstuurde of die zij op een veilige manier konden ophalen...
Ondertussen zijn er al een heleboel gemaakt en uitgedeeld... Ik kleefde er al op de vuilnisbakken voor onze vuilnismannen, op de brievenbus voor de postbode en er liggen er klaar om mee naar de supermarkten te nemen...
We zitten nu echt in een periode waarin we een keer waardering kunnen laten zien aan iedereen die dit verdient. Mooi toch?

Papier: Bazzil en Action
Labels: Die Namics
Vlinders: Memory Box
Teksten: Marianne Desing





Ik hoop dat jullie hier ook door geïnspireerd geraken en misschien ook wel een kaartje geven aan iemand die het verdient!
Vandaag zijn trouwens de bakkers de 'Held van de dag'! Tip voor als jullie nog brood moeten gaan halen...

7 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat lief deze kaartjes! Daar maak je vast veel mensen blij mee. De bakker zie ik niet vandaag maar ik ben zojuist wel bij de slager geweest.. mijn held van de dag vandaag ;-)

Rosina zei

Heel mooi deze kaartjes Nancy...zo lief van je om ook deze mensen een hart onder de riem te steken in deze toch moeilijke en nare tijd...
groetjes Rosina

Creatiels zei

Leuke kaartjes, ik maakte er een aantal voor een ploeg thuisverpleegsters en een woonzorgcentrum hier in de buurt, zie op mijn Blog.
Ze werden in dank aanvaard.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Marijke zei

Super lief deze kaartjes en je hebt gelijk, het is nu de tijd om iedereen eens te bedanken met een leuk kaartje! Is iedereen heel blij mee!Succes! Groetjes Marijke.

Sarah zei

Heel tof initiatief! Mooi x

GerJanne zei

Wat en leuk idee om zoveel kaartjes te maken voor zoveel mogelijk mensen. Ik ga dat niet redden hoe graag ik het ook zou willen. Dat zijn gewoon teveel mensen...

Anita van Deur zei

Zoveel mooie en leuke kaartjes Nancy top!
Fijne dag.