analytics

dinsdag 14 april 2020

Wilfried 75 jaar

Dag bloggers,

Wat een fijne reacties op mijn kaart van gisteren... Het was nog niet gedaan met het niet-op-bezoek-gaan... Diezelfde vriendin van gisteren had nog een jarige. De dag nadat mama Diane 100 werd, was ook echtgenoot Wilfried jarig. En hij lag in de kliniek. Hij werd 75. En ook daar mocht deze vriendin niet op bezoek gaan. Dat was echt wel een dubbele tegenslag...
Nu hoorde ik achteraf dat haar broer en kleindochter wel even bij de 100-jarige oma mochten om haar te feliciteren. Maar omdat haar man in de kliniek lag, bezagen ze haar als een 'risico-geval' en mocht ze dus niet mee... Raar want ook kliniekbezoeken waren verboden...
In elk geval, ook Wilfried kreeg een kaart en hij is ondertussen gezond en wel terug thuis. Met oma Diane gaat ondertussen ook nog alles goed. Hoop voor haar dat het zo blijft en dat ze toch haar verjaardagsfeest nog kan krijgen.

Papier: Bazzil, Jen Compen en Action
Snijmal tekst: Memory Box
Cijfers en kaarsjes: Stampin Up
Letters binnenkant: Kaiser Kraft
pop-up systeem: Karen Burniston
Cijfers: Gummiapan
Mondjes: Paper Smooches
Cirkel: Crealies



5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere kaart leuk dat glitterende achter de kaarsjes de binnenkant vind ik ook leuk gedaan met de vierkantjes
ja het zijn rare tijden ik heb soms het idee dat iedereen maar wat doet bij ons mag je ook niet op bezoek in het verpleeg of zorginstelling en in het ziekenhuis mag je ook niet als je zoals ik over 3 weken voor mijn 3mnds controle ( eindelijke een afspraak kunnen maken) naar het ziekenhuis moet iemand meenemen mijn man ook niet mee naar binnen ik wil juist graag dat ie bij het onderzoek is omdat het altijd vervelend is en dan hoor je weer dat er een uitzondering wordt gemaakt voor iemand bij wie het wel mocht ik vind het erg verwarrend maar goed ik laat het maar over me heen komen.
enne zoals je vroeg bij op min blog ja ik ben een supergrote fan van lawn fawn
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Ach toch het is wat. Vind het zo jammer voor de mensen. Het is wel een hele mooie kaart Nancy, zo leuk met het goud de kaarsjes en de popup.
Liefs xx

Enny zei

Oh, we leven in moeilijke tijden hé, ik heb medelijden met al de ouderen en zieken, die geen familie mogen zien.... Maar jouw kaartje zal wel deugd gedaan hebben ! Groetjes, Enny

Rosina zei

Heel mooi kaartje voor de jarige gemaakt Nancy....prachtige binnenkant ook...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Wat een supertoffe kaart! Dat zal hem goed doen!