analytics

dinsdag 31 maart 2020

Mickey voor Nathan 7 jaar

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties kreeg ik gisteren op mijn 'blijf in uw kot-kaarten' en de koekjes van Elise...

Ik ben nog steeds thuis en ook steeds nog heel vroeg wakker... Ik zou wel willen, maar kan het niet... uitslapen... Dus ook vandaag al weer even bezig en tijd om een kaart op jullie los te laten...
Doordat ik nu voltijds thuis ben, heb ik wel tijd om hier enkele projecten af te maken die in wacht staan, dus da's ook fijn... En dan wacht die grote schoonmaak ook nog... Zodra mijn ateljee-opdrachten klaar zijn, begin ik er echt aan... Ik heb nog even tijd, we zitten nog even 'in ons kot'...

Omdat het vorige week woensdag kleurenkaartenteam was, heb ik nog 1 Mickey-kaart niet kunnen posten... Dus hier is er nog ééntje om het af te leren... Daarna zijn jullie er even van verlost...

Deze kaart ging naar Nathan die 7 werd... Vinden jullie ook die cijfers zo geweldig? Met die oortjes en handjes er bij? Ik zou eigenlijk al de snoetjes van die kindjes wel eens willen zien als ze hun kaart ontvangen...


2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuk!!!

GerJanne zei

Echt heel leuk. En het duurt lang voor je uit een vast ritme bent! En waarom ook..een dagelijks ritme is heel belangrijk