analytics

vrijdag 27 maart 2020

Minnie Mouse voor Julia 11

Dag bloggers,

Gaan jullie ook elke avond om 20u even naar buiten om te applaudisseren voor de mensen uit de zorg en zij die blijven werken? Ik wel, samen met zoon en manlief... Onze overburen doen ook mee en wat verderop in de straat zijn er nog een paar gezinnen maar we kunnen ze nog steeds op 1 hand tellen...
Maar het is ook fijn om te horen dat het applaus ook uit andere straten komt... Wat er nu allemaal gebeurt, raakt toch iedereen wel op zijn manier hé...
Terwijl we dit doen, denk ik ook steeds aan een vriendin die in de bejaardenzorg staat en ook aan een andere vriendin en mijn dochters die met kleuters en kinderen werken...
Vanavond zal ik een keer aan jullie denken. Ik weet dat enkele kaartenmaaksters ook in de zorg en op scholen werken... Straks om 20u is mijn applaus voor jullie, ok?

Wat een fijne reacties alweer op mijn kerstkaart van gisteren... Altijd fijn om die te lezen... Ik moet mijn rondje nog maken, 't is er gisteren niet van gekomen...
Ik ben dan wel thuis op dit moment maar er is zo veel te doen. Vandaag wil ik mijn ramen kuisen en zal er maar mee beginnen voor de zon opkomt want vooraan schijnt die vol op de ramen...

Vandaag krijgen jullie alweer een Minnie te zien. Deze kaart ging naar Julia die 11 jaar werd. Een vriendin van mij stuurt steeds het hele jaar door kaartjes naar al haar kleine vriendjes. Julia is de oudste van de bende en ik werk steeds het hele jaar door rond één thema en dit jaar zijn dat die twee leuke muizen. Ik vond dat Minnie ook voor een 11-jarige nog wel kan, dus deze was voor haar...


 Fijn weekend iedereen!

1 opmerking:

GerJanne zei

Leuk voor Julia.
EN lief dat je blijft applaudisseren, dank je wel..