analytics

woensdag 29 augustus 2018

Kleurenkaartenteam schakel 8 - oranje en kraft - olifanten...

Dag bloggers,

Woensdag, laatste van de maand, ook laatste van mijn 3 weekjes vakantie... Wat is het weer voorbij gevlogen... 

Els koos voor deze maand oranje bij kraft en dat vond ik een heel goed idee! 

Ook vandaag krijgen jullie olifantenkaarten te zien. 
Ik had al een heleboel grijze olifanten gestempeld maar op kraft kan dat evengoed... Dus hier is alweer een kaartje voor mijn olifanten-project voor Elephant Heaven. Er gaan er nog veel volgen... haha!! En eerlijk, is het geen schatje, deze kleine olifant?

Papier: Bazzil
Olifant; Peachy Kean (met dank aan Inge die me dat gisteren vertelde want ik wist het merk niet meer!)
Wit en oranje kleurpotloden
Hartjesboord: Stampin Up
Kader: Die Namics
Parels en touwtje uit voorraad


Een heel andere kaart, maar ook in de gevraagde kleuren is deze... Ik had de olifant gestempeld en weet zelf niet meer met welke inkt juist, maar vond hem helemaal bij het kraft passen... de tinten zijn eerder bruin dan grijs. Daarom maakte ik deze kaart er nog even bij. Het oranje papier is wat bijgekleurd zodat de ondergaande zon wat beter uit kwam... 

Papier: Bazzil
Olifant: Penny Black
Snijmal zon: Penny Black
Distress inkten
Tekst: Lawn Fawn


Ik ben benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft. En vandaag heb ik tijd om mijn toer te maken... Gaan jullie ook even bij iedereen kijken? 
Hier de lijst met alle deelnemers:


1.Crea Nancy10.Margreet19.Sarah
2.Nelleke11.Nicole20.Ans S.
3.Colien12.Marijke21.Jolanda S
4.Femminde13.Diny22.Gerrie
5.Jantine14.Ger Janne23.Nancy-tisallemaalhandwerk
6.Martina's kaartjes15.Rosina24.Chantal
7.Marfien16.Bep25.Annemarie en Merit
8.Laurette17.Mariken26.Grietje Jansen
9.Els van Herck18.! neke

23 opmerkingen:

chantal zei

Weer een mooie olifantenkaart voor je collectie.
Vond kleuren toch moeilijk
Liefs Chantal

Sarah zei

Heel tof. De eerste olifant is heel schattig. De tweede heel wijs. X

Jantine zei

Prachtige kaartjes met de olifantjes!
Groetjes en fijne dag,
Jantine

Rosina zei

2 super leuke olifantenkaartjes Nancy...knap gedaan in deze KKT kleurtjes

groetjes Rosina

Mariken zei

Olifanten, ik hou ervan! Twee hele verschillende en prachtige kaarten!

Creatiels zei

twee leuke olifantenkaarten, heel verschillend, de kaart met ondergaande zon is mijn voorkeur
groetjes en nog een fijne dag
Els

martina's kaartjes zei

ziet er weer allemaal leuk uit ! mooi verwerkt, die olifanten. ook hier een hele olifantencollectie, dus zal ik zien of ik ergens nog een gaatje vind om wat kaartjes te maken...
bedankt voor je deelname deze maand, zonder deelnemers, geen kleurenkaartenteam, dus.... dank je wel !
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Marfien zei

Mooie kaartjes, knap gedaan die ondergaande zon

Jolanda zei

Leuke kaarten vooral de onderste kaart vind ik mooi.

Annemarie en Merit zei

Twee hele leuke kaartjes in deze kleuren, leuk met die olifanten!

groetjes, Merit en Annemarie

Enny zei

Prachtige olifanten-kaarten Nancy, voor een heel goed doel ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Mooie kaartjes allebei en wat een leuke olifanten! En voor het goede doel ook nog! Je bent super bezig! Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

mooie olifantenkaarten, heel verschillend, maar allebei heel mooi!
groetjes
Nancy
ik ga nog niets beloven ivm de olifantenkaartjes, maar lijkt me wel een tof project!

Femminde zei

Wat een toffe kaarten, vooral de schudkaart vind ik super.
Tot het volgende KKT,
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Laat maar komen hoor die olifanten-kaarten! Ik vind je initiatief (en je kaarten) prachtig. Zal eens kijken of ik een olifanten stempel kan vinden in mijn voorraad. Je kaartjes zijn heel mooi, hopelijk brengen ze veel geld op!

Diny zei

Wow.....twee hele leuke olifantenkaartjes Nancy!
Groetjes Diny

gerrie zei

Enige kaarten allebei, hoewel de eerste met dat schattige olifantje er uit springt. Groetjes, Gerrie.

GerJanne zei

Wat gaaf! En je idee ook! Ik zal eens een kijkje nemen en het lukt ook vast wel een kaartje te maken en aan je op te sturen. Ik mail je binnenkort.

Ans S. zei

Twee leuke olifantenkaartjes, Nancy.

Groetjes Ans

Margreet zei

Wat een schattige en een mooie kaart!
xxx Margreet

Petra-loves-paper zei

Jouw voorraadje olifanten kaarten is weer aangevuld met 2 hele leuke! Groetjes Petra

Grietje Jansen zei

Ik heb je verhaal bovenaan gelezen, en even gekeken naar je kaarten, en zie dat je al lekker bezig bent met olifantjes. En allemaal even mooi.
Heel veel succes met het maken van nog meer olifantenkaarten.

Grietje

Nelleke zei

Daar is zo nog met reageren, ik was je niet vergeten hoor. Je bent helemaal into the olifant. Ze zijn ook geweldig en je maakte er mooie kaarten mee. Ik zag er al meer voorbij komen. Succes met je werk morgen. Groetjes, Nelleke