analytics

donderdag 30 augustus 2018

52 weeks to Christmas - olifant...

Dag bloggers,

Vorige week zet ik mooi op tijd mijn kerstkaart op de blog en vergeet ik hem te linken aan 52 weeks... Dom van me...
Dat zal dus vandaag niet gebeuren...

Mijn kaartje voor vandaag is... hoe kan het ook anders weer een olifantje. Ik maakte het gisterenavond nog snel want had nog geen olifantenkerstkaart klaar liggen... En omdat ik deze week de hele week olifantenkaarten wil posten, ook vandaag ééntje.
De stempel heb ik al jaren in huis maar had hem nog nooit gebruikt, dus bij deze is hij 'uit de kast' gekomen - haha!!

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Wild Rose (dacht ik toch, verpakking is weg)
ingekleurd met Copics
Label: Gummiapan
Tekst: Crealies
Touwtje uit voorraad


Deze en vele andere olifantenkaarten worden binnekort verkocht ten voordele van 'Elephant haven'. Als je mijn blogbericht bovenaan leest, weet je waarover dit gaat... 

16 opmerkingen:

Trijntje zei

Leuke kaart Nancy. Vrolijk door de mooie kerstman. Groeten trijntje

Trijntje zei

Het is een olifant met kerstmus! Heel leuk.

gerrie zei

Alleen door die stempel is je kaart al erg geslaagd. Wat een grappig olifantje en stempel, woww. Schattig kaartje.
Groetjes, Gerrie.

Marijke zei

Wat een leuk kaartje met deze kerst olifant! Jammer dat je niet gelinkt hebt aan 52 WTC maar misschien volgende week met de reminder?? Groetjes Marijke.

marian zei

Een heel lief kerstkaartje,schattig hoor die olifant.
Groetjes van Marian.

Epie zei

Prachtige olifant kerstkaart , veel pakjes ook

Groetjes van Epie

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kerstkaartje met het olifantje!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Jantine zei

Wat gaaf dat zelfs je kerstkaart met een olifant is. Jij hebt echt veel olifantenstempels!
En je goede doelen actie vind ik ook erg tof!
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha hoog tijd dat deze leukerd uit de kast mocht komen Nancy. Leuke kerstkaart en helemaal perfect passend bij je goede doelenactie.
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Wat een schattige kaart, zo'n lief olifantje ! Groetjes, Enny

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart Nancy!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Dat is een leukerd! Als je er op gaat letten zijn er zoveel olifantjes! Leuk!

Nancy Soetaert zei

Tof kerst-olifantenkaartje Nancy!
groetjes
Nancy DT52WTC

Marfien zei

leuke uitdaging van jezelf, overal olifanten gebruiken, grappig dat je daar nog een stempel van had

Nicole Parmentier zei

Wat een gezellige kerstolifant! Zo komen je oude spulletjes ook weer eens van pas!

!neke zei

Super grappig met deze olifant !!!

groeten Ineke
DT 52 WTC