analytics

maandag 13 augustus 2018

Een kaart en een taart 208 - Jelle krijgt een speciale vraag...

Dag bloggers,

Verlof, verbouwingen, afspreken met vriendinnen, hard werken en af en toe een dagje rust... Dat is het patroon dat mij de volgende dagen te wachten staat... Vandaag is het een rustdagje en krijg ik een goeie vriendin op bezoek... Ik kijk er naar uit...
Misschien haal ik wel een taartje want Elise is er niet om te bakken. Die komt morgen terug thuis na 2 weken Senegal... Wat hebben zij het er naar hun zin. Laura en Caroline blijven met Eva nog 10 dagen langer en papa Djiby vertrekt zaterdag naar ginder...
Gelukkig heeft ze de laatste tijd veel gebakken, zodat ik jullie al dat lekkers kan blijven tonen...
Jelle kreeg op zijn 29ste verjaardag wel een hele leuke taart van zijn zus... of is het van zijn toekomstige petekindje?
Kijk en bewonder...

Papier: Bazzil
Body: Echo park
Cijfers en letters: Memory box
Strik: Die Namics
tekst onderaan: geprint wegens tijdsgebrek




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

4 opmerkingen:

Margo zei

Oh hoe geweldig leuk Nancy ! Geniet van je rustdagje !
Groetjes
Margo

Sarah zei

Wat leuk! Tof zo samen!
Ik vond vandaag je prachtige kaart in de bus. Dank je wel. Vind ik Mega lief! X

GerJanne zei

Oh wat gaaf!! Originele manier om te vragen! Het ziet er prachtig uit. En het klinkt wel heel gezellig allemaal wat je in de planning hebt!

Ellen zei

Ik zie het al, jij hebt het weer druk én gezellig! Daar ben jij goed in volgens mij ;-) En ook in het maken van mooie kaartjes die dan weer geweldige passen bij de lekkere taarten van Elise. Voor morgen alvast veel plezier!