analytics

dinsdag 14 augustus 2018

50!

Dag bloggers,

Martina vierde dit weekend deze speciale verjaardag. Je zag het misschien al op haar blog... Van mij kreeg ze alvast deze kaart... En ik hoop dat ze er nog een heleboel bij heeft gekregen want deze toffe madam verdient dit zeker!! Ik leerde haar zelf kennen via haar blog en we zijn ondertussen al een aantal jaren hele goeie maatjes...

Deze kaart heb ik niet zo maar gemaakt... Mensen die deze maand jarig zijn, zijn leeuw van sterrenbeeld. Martina heeft deze set ook maar gebruikte hem zelf nog niet.. haha, ik hiervoor voor de eerste keer... En de cijfers en letters die er op staan, scoorden we samen op een beurs... Er was één kraam die deze verkocht, maar ik vond ze veel te duur... De verpakking was beschadigd en wou er niet de volle pot aan uitgeven. Maar ik had ze wel heel graag gehad. We zijn dan maar doorgegaan... Op het einde van de beurs passeerden we terug bij die verkoper en hij zag dat we wel écht interesse hadden. Hij vroeg of we ze wilden kopen... En Martina zei van wel maar dan écht aan een zotte prijs... En hij gaf toe... We kregen ze mee voor 'een tientje per stuk' haha!! En laat mij nu op dat moment nog net 20€ in mijn portemonnee hebben...
En dat is nu één van de redenen waarom ik zo graag met Martina op stap ga... Die is gewoon geweldig in koopjes scoren...

Papier: Bazzil en action
Snijmal border: Lawn Fawn
Snijmal leeu: Marianne Design
Snijmal binnenkant kaart: Lawn Fawn
Letters: Die Namics



8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel mooie verjaardagskaart! Ik dacht dat Martina zaterdag jarig was... wist helaas de 50 niet...
Fijne dag
Nancy

Caroline Cards zei

Erg leuke kaart!
groetjes, Caroline

martina's kaartjes zei

hahaha, dit is wel lachen geblazen ! =) Waarom meer betalen als het niet hoeft ? Je zal het eind augustus zelf moeten doen he, zonder mij :O
Dikke dank je wel voor de topkaart alweer, zoals we altijd van jou gewend zijn, nietwaar ? Mooi mooi mooi, hangt hij hier tussen alle andere leuke kaartjes te prijken,
super !
grtjs,martina
x

Marfien zei

Tof verjaardagskaartje Nancy, knap hoe je al die letters op een klein stukje verwerkt hebt

Kaartenkraam zei

Jullie zijn goede koopjesjagers lees ik wel! Leuke kaart hoor en ik zie dat hij in goede aarde is gevallen!

groetjes van Ank

Diny zei

Prachtig kaartje heb je voor Martina gemaakt Nancy!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel leuke kaart voor Martina! Mooie letters en cijfers!

Sarah zei

Heel tof!x