analytics

donderdag 16 augustus 2018

52 weeks to Christmas - Stille nacht

Dag bloggers,

Half 6 was het vanmorgen toen ik in mijn ateljee nog een verjaardagskaart voor Kobe zat te maken... Ik had immers om half 9 afgesproken om te vertrekken en Kobe was verjaard, dus die kaart moest mee...
Na de kaart nog even douchen, mezelf klaar maken, eten en snel de keuken opruimen. Meer lukt niet met de afbraakwerken...
En ik was op tijd klaar... Maar was ik niet iets vergeten? Oeps, mijn blog...
En net toen ik in mijn bed lag, was het er weer... Dus hier ben ik nog snel op de valreep met mijn wekelijkse kerstkaart...

Papier: Bazzil
Achtergrondstempel: Hero Arts
embossing goud
Houten engel uit voorraad
Lintje uit voorraad
Tekst: Els Brigé


7 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

leuk met die achtergrondstempel, heb ik ook, nog nooit gebruikt... shame on me! slaap nu maar lekker, opdracht voor 52WTC volbracht.... ;-)
groetjes
nancy

GerJanne zei

Mooi kaartje en toch nog op tijd! Loop jezelf niet voorbij!

Suzan zei

Mooi kerstkaartje Nancy!
Groetjes Suzan
DT52WTC

martina's kaartjes zei

hahaha, toch nog meedoen ! wat een gedrevenheid ! leuk kaartje is het geworden, met dat koper, geslaagd hoor
neem je even contact op met 52 WTC (zie blog bij het bericht) ivm je gastdesigner
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Jantine zei

Dat is nog eens toewijding:je bed uit gaan voor de wekelijkse kerstkaart...
Hij is wel mooi!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een mooie combinatie van hout en goud! Erg mooi die boom vind ik! Je had ook een nominatie op het blog van 52WTC. Misschien wil je even reageren. fijn dat je deze week weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Trudy zei

Toch nog net op tijd en met een leuk kaartje!
groetjes Trudy