analytics

dinsdag 18 april 2017

veel beterschap

Dag bloggers,

Vergis jullie niet, het is dinsdag vandaag... Meteen ook mijn eerste werkdag vandaag na een leuke vakantie. Aan iedereen die ook vandaag aan het werk moet: troost jullie, het is een korte week!

Voor Patrice maakte ik deze beterschapskaart. Ik zag een soortgelijke kaart die Inge maakte van 'in 't Woefke' en maakte er mijn eigen versie van... Een DT-lid mag ook wel een keer ideetjes halen bij haar eigen team hé?

Papier: Bazzil
Pleisers: Die Namics
Letters: Memory Box


4 opmerkingen:

Margo zei

Heel erg leuke kaart ! Je hebt gelijk hoor, goede ideetjes zijn er om gedeeld te worden !
Voor mij een heel korte werkweek deze week, die wordt onderbroken met een dagje Den Bosch ... er zijn slechtere weken ... :)
Groetjes
Margo

!neke zei

Helemaal top !!!!!

Jantine zei

Erg leuk, Nancy!
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Ik heb bijna vakantie! en een kort weekje, dubbel op, lijkt het wel.
Je kaartje is heel leuk!
Enne.. beer goed gejat, dan slecht bedacht..
GerJanne