analytics

donderdag 20 april 2017

hartverwarmertje

Dag bloggers,

Veel dank voor jullie leuke reacties gisteren. Ben blij te lezen dat er toch een heleboel fans zijn van de leuke 'Catjes'! Er komen zeker nog meer projectjes mee hoor... Voorlopig hou ik deze voor de woensdagen (als er geen KKT is natuurlijk)

Vandaag is een beetje een feestdag voor mij. Mijn oudste dochter is jarig en dat is voor mij ook een beetje een mama-verjaardag... haha! Haar kaart krijg je later te zien want die ga ik voor mijn werk nog snel in haar bus stoppen... (moet me dus haasten!)

Hieronder toon ik jullie een kaartje dat ik maakte voor een ziekenbezoek. De man in kwestie moest een hele zware ingreep ondergaan en was er niet gerust in. Ondertussen is de operatie achter de rug en geslaagd en moet de revalidatie starten. Geen gemakkelijke periode voor hem.
Wij gingen op bezoek en namen een fruitkistje mee met een bijpassend kaartje. Ik nam de tekst op het kistje als basis om mijn kaart te maken... Leuk toch?

Papier: Bazzil
Achtergrondstempel: Impression Obsession
Tekst: Stamps
blaadjes-stempel: Cats on appletrees - haha! Toch weer een subtiel Catje er bij!!
Vilten hartje: uitgestanst met X-cut hart




7 opmerkingen:

Mariken zei

Dat is zeker erg leuk, tof kaartje en een lekker en gezond gevuld kistje!

martina's kaartjes zei

zal zeker in dank zijn aangenomen ! leuk !
proficiat met je oudste dochter !
grtjs,martina
x

Ellen zei

Gaaf zeg, zoals het kaartje past bij het kistje met fruit! En natuurlijk gefeliciteerd met je oudste dochter! Klopt, zij heeft ervoor gezorgd dat jij mama werd, dus voor jou ook een speciale dag ;-)

!neke zei

Leuk, leuk en leuk !!!!!

Jantine zei

Mooie kaart zo bij het fruitkistje, Nancy!
Groetjes,
Jantine

En gefeliciteerd met je mama-verjaardag!

Angelique zei

Mooi gedaan, knap dat je zelfs een passende kaart bij een fruitkistje kan maken. Gefeliciteerd met je oudste dochter.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Leuk hoor, past perfect! En gefeliciteerd met je dochter en de verjaardag van je moederschap. ik snap precies wat je bedoelt.
GerJanne