analytics

vrijdag 21 april 2017

Laura's verjaardagskaart

Dag bloggers,

Vrijdag vandaag... Voor mijzelf altijd de leukste dag van de week... Een dag die ik voor mezelf heb... Meestal afspraak in mijn ateljee... Of boodschappen en klusjes die er anders niet van komen...
Vandaag ga ik op stap met mijn oudste dochter om haar verjaardag te vieren. Eerst nog even in mijn ateljee en daarna zijn we weg... Naar ons favoriete winkeldorp Bergen op Zoom...

En daarom krijgen jullie van mij haar verjaardagskaart die ik gisteren in haar bus stak.

Papier: Bazzil en Action
Label: Alie
Letters: Die Namics
Parels uit voorraad
Binnenkant kaart: Snijmal Elisabeth Craft designs
Happy Birthday: Alie (tweedehands)
Pijlen: Die Namics



 

4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart voor je jarige dochter. Geniet van jullie shoppingdagje!
Nancy

Ellen zei

Prachtig deze kaart voor jouw jarige dochter! Leuk hoe je die birthday-stans (ik heb 'm ook ;-)) in het midden hebt gebruikt. En wat heerlijk zo'n dag in de week die helemaal voor jezelf is. Geniet van het winkelen vandaag in Bergen op Zoom!

GerJanne zei

Ah, deze is weer een heel gaaf! Mooi met die pijlen die naar de birthdaystans wijzen!
Echt gaaf!
GerJanne

Jantine zei

Mooie kaart, Nancy! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!
Groetjes,
Jantine