analytics

woensdag 17 april 2024

rouwkaarten met lavendel

Dag bloggers,

Vandaag wordt er afscheid genomen van Bob. Ik ken de brave man, hij kwam heel vaak in ons theater. Gewoon omdat zijn zoon vroeger bij ons regisseerde en dan was hij trotse papa van de regisseur. Later zijn ook zijn eerste vrouw en zijn dochter lid geworden. Ook zijn kleinkinderen staan nog steeds bij ons op de planken. Vorig jaar mocht ik nog een kaart maken voor Bob zijn 80ste verjaardag en toen vertelde Liliane, zijn eerste vrouw en goeie vriendin mij dat hij erg van de Provence hield met de mooie landschappen met lavendel. En dat inspireerde mij ook om deze kaarten voor hem te maken. Deze serie maakte ik al even geleden en ze hebben volgens mij ook al een keer op mijn blog gestaan. Maar voor Bob maakte ik ze opnieuw met veel lavendel in verwerkt. Zo wordt het persoonlijker en ik denk wel dat ik zijn familie er plezier mee doe. Je ruikt gewoon de Provence als je even aan de lavendel komt. 
Deze kaarten gaan straks naar zijn echtgenote, zijn eerste echtgenote (vriendin Liliane), zijn dochter Anne en haar familie en zijn zoon Robert en zijn familie. 






Voor hen die mijn voetverhaal volgen. Gisteren foto's genomen, niets bijzonders op gezien. Volgende week volgt nog een scan. Ben thuis tot 5 mei maar ga wel van thuis uit wat werken om bij te blijven... Voel me er verveeld over, ik had er echt zo'n zin in om terug te mogen werken. 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

mooie stijlvolle troostkaarten. Soms is het niet anders en moet je toch terug even pas op de plaats maken. Gelukkig kan thuis werken ook tegenwoordig.

Creaellenknutselsite zei

he wat vervelend dat het nog niet goed gaat met je voet snap dat je daar van baalt
wat een mooie serie stijlvolle kaartjes heb je gemaakt met de lavendel en de mooie tekst erbij
heel veel sterkte gewenst met je voet
groetjes ellen

marian zei

Prachtige troostkaarten heb je gemaakt , en wat vervelend dat het nog niet goed gaat met je voet.Ik hoop voor je dat ze de oorzaak vinden en er wat aan kunnen doen. Beterschap gewenst.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Aan de ene kant fijn dat er niets op de foto te zien was, aan de andere kant, jammer, want nu weet je nog niets.
Je kaartjes voor de nabestaanden van Bib zijn mooi. Vooral de onderste twee vin dik heel gaaf!