analytics

maandag 22 april 2024

Gnomes voor Laura die 36 werd

Dag bloggers,

Zaterdag was dochter Laura jarig. Zij werd 36 en het is ook door haar geboorte dat ik mama werd, dus samen met haar, voel ik me ook altijd een beetje jarig... Voor haar kaart had ik al lang het idee en het materiaal in huis, maar ze moest natuurlijk ook nog gemaakt worden. En dat deed ik vrijdag en zaterdag. Vrijdag het snijwerk, zaterdagochtend de kaart. Na de middag had Caroline een verrassing georganiseerd. We zijn naar de bowling gegaan. Ik was er wel bij maar heb niet meegespeeld. 's Avonds volgde er nog een etentje. Gisteren was het taart-namiddag voor de familie. Fijn om iedereen te zien en het was gezellig. En ja, ik hou het nog steeds rustig, geen nood... 







Mijn kaart werd er eentje met 7 luikjes van 10 bij 10 cm, ze is dus 70 cm lang... Laura is al jaren verzot op Gnomes en dat wil ik dan graag voor haar maken. De vlaggenlijn die ik voor haar 35ste verjaardag maakte, hangt ook nog steeds op bij haar. 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Nog gefeliciteerd met je dochter, prachtige kaart maakte je voor haar, fijne dag.

martina's kaartjes zei

dikke proficiat aan Laura !
een hele leuke kaart werd het zo ! mooi en lekker zoet gehalte
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

als nog van harte gefeliciteerd met je dochter
wat een mooi kaartje met de verschillende kabouters in de vakjes zo gaafleuk papier en andere details heb je gebruikt
groetjes ellen

Diny zei

Nog van harte gefeliciteerd met je dochter Nancy.
Je hebt een schitterende kaart voor haar gemaakt!
Groetjes Diny