analytics

donderdag 18 april 2024

elke donderdag een kerstkaart - rendierdoosjes

Dag bloggers,

Om nog even bij het thema van de uitdaging te blijven... Eind vorig jaar maakte ik kleine rendierdoosjes. Ik maakte er 3 verschillende en ik was vanmorgen de foto's kwijt... Vond enkel de laatste foto op mijn pc. Na wat zoeken, zag ik ze op mijn gsm staan maar moest ze dan even doorsturen want vanop mijn gsm kan ik niks op mijn blog zetten...  Ondertussen is de hele serie compleet en kunnen jullie ze hier allemaal zien staan. 
En ze hebben duidelijk allemaal een gewei op hun hoofd...










Dit is dan mijn bijdrage voor 52 weeks to Christmas van deze week.


14 opmerkingen:

GerJanne zei

hahahaha, ik kom terug hoor, mar deze zijn alvast superleuk!

Caroline zei

Hier smelt ik bij zo lief, groetjes Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat een super gave doosjes zijn dit ...
Fijne dag en gezellig dat je er weer bent met een kerst/winterkaart
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

martina's kaartjes zei

ze zijn allemaal weer erg leuk geworden ! mooi
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Wat een gave leuke rendier doosjes en dan vooral die met de chocolade neuzen!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wow wat een gave doosjes zo leuk de rendierhoofdjes en ze kijken allemaal zo blij, daar word je toch vrolijk van
groetjes ellen

Marijke zei

Wat een leuke serie met al die leuke Rudolfs! Mooi gemaakt en allemaal zo leuk! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Wat ontzettend leuk die rendier doosjes. En wat een leuke serie.Allemaal een beetje anders.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Wow....wat super GAAF Nancy....ziet er leuk en feestelijk uit!
Hoe gaat jet met je enkel?
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh geweldig wat zijn die leuk!!! Een superleuke bijdrage aan de challenge bij 52 WTC, dank je wel. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Nancy.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

Wat zijn ze leuk, en 3 verschillende soorten geweien, heel toffe doosjes!
Groetjes
Nancy 52WTC

!neke zei

Geweldig !!!!!
Wat een leukerds !
groeten Ineke
DT52WTC

joke zei

Zo gaaf gemaakt en wat leuk met verschillende geweien.
Gezellig weekend Joke

Marjolein zei

Erg leuk zeg! Vooral die neusjes, zo grappig! Mooi gemaakt. Groet Marjolein