analytics

vrijdag 19 april 2024

kleurrijk drieluik voor Kristof die 55 werd

Dag bloggers,

Een tijdje geleden werd Kristof 55. Hij is de zoon van een vriendin van vriendin Monique en hij heeft een geestelijke beperking. Kristof houdt van muziek en dat mocht op zijn kaart te zien zijn. 
Ik vond vrolijk papier met smileys en heb ooit eens deze leuke houten figuren gekocht. Die waren nog niet 'uit de kast' gekomen en ik vond het wel vrolijk op deze kaart staan. Monique was enthousiast over deze kaart en ben er zeker van dat de jarige er ook blij mee was... 



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor de jarige met het het vrolijke smiley papier en de grote houten smiley daar word je toch blij van
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en een fijn weekend.

Diny zei

Wat een mooie kaart Nancy!
Het is me toch wat met die voeten van ons he.....ik heb ook nog steeds pijn....maar het lijkt ietsje minder....ik wil nog niet te snel juichen..... loop er al van juni vorig jaar mee!
15 Mei heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis en gisteren had ik een belafspraak met de orthopeed. Hopelijk gaat het bij ons allebei weer goed komen Nancy....we duimen ervoor!
Groetjes en een fijn (rustig) weekend,
Diny

Nelleke zei

Leuke en vrolijke kaart die zeker gewaardeerd zal worden. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Och wat geweldig deze kaart voor Kristof. Die grote smiley zal wel helemaal in de smaak vallen