analytics

donderdag 25 april 2024

elke donderdag een kerstkaart - lekker rendier

Dag bloggers,

Na de laatste woensdag van de maand volgt meestal ook wel de laatste donderdag. (tenzij de woensdag op de allerlaatste dag valt natuurlijk)
En dat wil zeggen dat er straks weer een nieuwe uitdaging te vinden is bij 52 weeks to Christmas. 
En ondanks dat ik begin deze maand maar 2 kerstkaarten heb kunnen maken, ben ik er toch in geslaagd om ook de andere donderdagen rendieren te laten zien. Ook vandaag... Na de doosjes van vorige week, volgt er nu nog een leukerd. Deze maakte ik afgelopen december om mee naar de kerstmarkten te nemen. Op de foto is het gewei niet helemaal zichtbaar, maar het is er wel... 


Op de achterkant van dit rendier met bolle buikje is een draaisysteem met een opening zodat de hele boel niet stuk gescheurd moet worden en de snoepjes er uit kunnen gehaald worden zonder de boel te beschadigen. Ik maakte er helaas geen foto van. Het is een wieltje met een opening, en als je het ronddraait, komt de opening overeen met dezelfde opening op de rug van het rendier. 

9 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettend leuke kerstversiering, zo lief het rendier met het goed gevulde buikje.
Ik wil je ook bedanken voor mijn TE schattige verjaardagskaartje, wat lief met dat mooie gedroogde boeketje...
Heeft een mooi plekje gekregen zodat ik er van kan genieten mijn verjaardag kaarten zijn net op geruimd, dus hij staat in zijn eentje flink te stralen,
Soms is later post dus ook nog best leuk, gewoon alleen al een enveloppe die aan je gericht is, een leuke dan ook!!

Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit.
DT 52WTC

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Nancy....ik dacht eerst dat het paaseitjes waren....haha!
Groetjes Diny

marian zei

Wat een ontzettend leuk rendier en dan nog wel gevuld met snoepjes. Wat verzin en maak je toch super mooie knutsels. Geweldig hoor en allemaal even mooi.
Groetjes van Marian.

marian zei

Hallo Nancy,
Nog even dit, jouw verjaardagskaart is helaas nog niet aangekomen. Niet als kritiek hoor, maar dat je het weet.
Groetjes Marian.

Kaartenkraam zei

Wat is dit leuk, erg leuk om cadeau te doen. War goed bedacht, de achterkant!

groetjes van Ank

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke creatie en heel leuk om zoiets cadeau te geven!
Groetjes, Caroline

joke zei

Wat een leukerd is dit weer! Deze zal wel in trek geweest zijn op de kerstmarkt.
Groetjes Joke

Hobby Hoogland zei

Wat een leuk idee geef je weg .
Dit is een mooie oplossing, ga ik ook proberen tegen de kerst.
groetjes Marjan.

Laurespage zei

Heel origineel Nancy, en heel leuk als cadeautje.
Fijn weekend, Laurette