analytics

dinsdag 30 april 2024

Harry Potter verjaardagskaart voor Robbe

Dag bloggers,

In maart kreeg ik de vraag om een kaart te maken voor Robbe. Hij werd 18 en is een grote Harry Potter fan. Maar omdat ik daar niets mee heb, ben ik op het net gaan zoeken naar inspiratie. En ik vond afbeeldingen met wel hele mooie kleuren. Wat knip en plakwerk en het Harry Potter alfabet zorgde er mee voor dat ik deze kaart kon maken. Besteller was erg blij en de jarige ook... De naam rechts onderaan staat op een wobble...



Correctie op mijn blogbericht van gisteren... Ellen is jarig op 29 februari maar ik maakte de kaart pas begin maart omdat ik dat dus een klein beetje vergeten was... Bij deze is dat helemaal rechtgezet. Volgend jaar probeer ik er op tijd aan te denken! 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart!!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met Harrry Potter die zal Robbe dat helemaal geweldig vinden, leuke details heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

GerJanne zei

Ha Nancy,
een knappe kaart vind ik het!
En als echte fan zal Robbe het geweldig vinden!