analytics

maandag 15 april 2024

kleurenkaart voor Ellen die 38 werd

Dag bloggers,

Vandaag is het terug mijn eerste werkdag na 5 weken thuis. Het waren 5 bewogen weken en zelfs onze vakantieweek is niet vlekkeloos verlopen. Maar hé, we maken er het beste van en vliegen er vandaag terug in... 

Wat een leuke reacties kreeg ik op mijn kaarten die ik maakte voor 'de meisjes van Madonna'. Het was ook een super leuke productie en de kaarten waren dan ook fijn om te maken. 
Ik liet vorige week ook al een kaart zien die ik maakte voor één van de meisjes van de cast. Zij werd 18 tijdens deze productie. Maar ook Ellen, de productieleiding was jarig. Zij werd 38 tijdens dit stuk. Voor haar een gelijkaardige kaart, enkel de tekst op luik 3 is anders. Ik had het even uit het oog verloren bij het plaatsen bij de eerste kaart, want ze zijn bijna helemaal hetzelfde... Ik had ze eigenlijk samen kunnen tonen. Ach ja, ze blijven leuk en kleurrijk, dus gooi ik ze toch nog online... Hoe tof zijn die letters ook!! 


6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Vrolijke kaart Nancy! Fijne dag.

martina's kaartjes zei

een leuke, kleurrijke kaart ! mooi
ook je kaart van vrijdag is supertof
succes met je werkdag,
grtjs, martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi drieluikje met de leuke letters en de andere leuke details de vrolijke kleurtjes spatten van mijn scherm
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

oh das een leuke vrolijke kaart.

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Diny zei

Succes met je eerste werkdag weer Nancy.....hopelijk gaat het een beetje en heb je toch genoeg rust gepakt! Je kaart is mooi en kleurrijk! Groetjes Diny

GerJanne zei

Ook deze is weer zo gaaf en vrolijk! Ik houd ervan, van die vrolijke kleuren!
En jullie hebben vast en zeker een goede tijd aan zee gehad met zijn allen! Mooie herinneringen gemaakt! Bedankt dat je alles nog hebt bekeken bij mij. lief van je.