analytics

vrijdag 10 maart 2023

Mannenkaarten - deel 4

Dag bloggers,

Het was afgelopen woensdag wereldvrouwendag en GerJanne vond dat ik wel lef had om uitgerekend op die dag mannenkaaten te tonen. Tja, daar had ik maandag niet over nagedacht toen ik met deze week begon. Wel dat ik vandaag eigenlijk een stoeltje wou tonen maar dan stellen we dat maar uit tot volgende week!
Ik had nochtans een leuke verjaardagskaart klaar staan voor een vriendin die net op die wereldvrouwendag jarig was. Maar die krijgen jullie dan ook wel later te zien. 

Vandaag dus het vierde deel van de serie mannenkaarten en weet je, ik zet ze ook nog een keer allemaal onder elkaar zodat jullie de hele serie zien. En ik gaf hier dan wel een workshop mee maar als jullie het blok papier kunnen spotten, kan je gemakkelijk de hele serie namaken... Benieuwd wie daar aan gaat beginnen... Laat het zeker weten dan!

Papier: Bazzil en Action
Stempels: Marianne Design - Essentials - Carlijn Design





Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! 

 

2 opmerkingen:

GerJanne zei

hihihi.... je kaarten zijn allemaal leuk. Echte mannenkaarten zijn het. De kleruen, de eenvoud, helemaal prima. Jij ook een fijn weekend!

Creaellenknutselsite zei

wat een gave serie stoere kaarten bij elkaar
groetjes ellen