analytics

vrijdag 24 maart 2023

Evelien 35

Dag bloggers,

Hier begint het weekend en daar ben ik blij om. Vandaag wordt een ateljeedagje, op een paar boodschappen na... Had ik deze week iets bij bol.com besteld voor ons theater dat vandaag geleverd zou worden. Hebben ze gisteren met dat pakket aan de deur gestaan en ja, op donderdag werken wij allemaal en was er niemand thuis. Nu moet ik dat pakket gaan ophalen op 5 km rijden. Ok, op zich valt dat nog wel mee maar als je uitdrukkelijk vraagt om op vrijdag te leveren, is het niet fijn dat dat niet opgevolgd wordt... Het is trouwens een doos van 14 kg. Ik hoop dat ik wat in de buurt kan parkeren... En nu deze kleine frustratie er af is, kan ik mijn kaart tonen... voilà!! 

Vriendin Evelien werd 35 en gaf een leuk feestje bij hen in de tuin. Haar lief heeft daar een geweldige bar ingericht en die vraagt om meer feestjes! haha!! Voor Evelien maakte ik deze kaart. Maandag volgt er nog één die ik die avond mee nam maar dat lees je maandag dan wel weer... 

Op de laatste foto zie je de achterkant waarop een geldomslagje en de 2 resterende hartjes kleven. 
Veel meer dan tof papier en veel blingbling was er niet nodig om deze toch wel grote kaart te maken. Een schuddoosje er bij met bijpassende kleuren schudspul en de kaart was klaar om naar een knalfeestje te gaan. Ze werd dan ook met heel veel enthousiasme onthaald! Tja, enthousiast zo is Evelien nu eenmaal, zij die haar kennen, zullen dat zeker beamen... 





Fijn weekend allemaal en tot maandag voor het vervolg op dit verhaal... 


3 opmerkingen:

GerJanne zei

Het is ook een knal kaart! Als je van jezelf niet zo enthousiast bent, word je het wel!
En dat pakket: Ja dat is mij ook overkomen. Zij zullen wel denken dat ze ontvangers blij maken door het een dag eerder te leveren.....

Anita van Deur zei

Kei leuk deze kaart!! Ai wat vervelend hoop ook dat je voor de deur kan parkeren. Lieve groet Anita

Sarah zei

Nou 14 kg ... Ik hou dat je in de buurt kan staan. Leuke kaart. Fijn weekend met een extra dagje meer voor jou 👍