analytics

maandag 13 maart 2023

Juul 12 en onze jeugd op de planken...

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Bij ons stond onze jeugd 3 dagen op de planken. Zij brachten hun werkstuk 'Alle Dens Haan Dek' in ons theater. Het was een succes en volgend weekend mogen ze nog 2 keer spelen. We kijken er nu al naar uit. Theater is ook een beetje werkdag voor mezelf. Zelf ben ik er nu 37 jaar actief en ik heb er allerlei dingen gedaan in die tijd. Maar toch heb ik zelf maar 2 keer mee in een productie gespeeld. Da's niet echt mijn ding. Ben er begonnen om kostuums te maken en heb dit ook vele jaren gedaan, dikwijls helemaal in mijn eentje. Ik heb ook jarenlang de stukken gefotografeerd, heb decors gemaakt, ben regie-assistent geweest en heb mee grime gedaan... En nu zit ik al bijna 30 jaar in het bestuur en doe het secretariaat en de kaartenverkoop. Daarom zit ik ook bij elke voorstelling aan de inkom en da's helemaal mijn ding! Ik ken ons vast publiek en zij kennen mij. Altijd fijn om ze allemaal terug te zien. En dit weekend was het dus aan onze jongeren... 
Wil je ook een keertje komen kijken of weten wat we allemaal doen, kijk dan maar eens op www.vaarttheater.be Daar zie je ook meteen de info over onze volgende productie waar zoon Yannick de hoofdrol in speelt... 

Verder heb ik uiteraard ook nog een paar kaarten gemaakt en die krijgen jullie nog wel te zien. 
Vandaag toon ik de verjaardagskaart die ik maakte voor Juul. Hij kreeg deze van zijn Bonnie net voor die begin februari voor 2 maanden naar de zon vertrok. Het werd nog een winterse kaart met een leuk schudvenster... De afbeelding kwam van een blad met advent-aftelprenten die in hetzelfde papierblok zat. Ok wel eens leuk om de cijfers zo op een kaart te zetten...


Hier zien jullie de toffe theaterbende nog die dit weekend op de planken stonden...




3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een gezellig verhaal over het theater, leuk werk heb jij
wat een mooi kaartje wat een schattig diertje zit daar in het schudgedeelte
en wat een leuke foto van de spelers
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooie schudkaart en leuk hoe je de afbeelding hebt gebruikt.
De mannenkaarten zijn ook leuk!
Groetjes, Caroline

Sarah zei

Zo knap jullie Familietheater, ik zal toch eens moeten komen kijken, maar tot hiertoe nog geen tijd gehad. Je bent een hele belangrijke schakel voor jullie theater. 😉