analytics

vrijdag 17 maart 2023

Een kaart en een stoeltje voor Sienna

Dag bloggers,

Wat een leuke samenloop van omstandigheden is dit... Voor ik aan dit bericht begon, ben ik al gestart met het schilderen van een nieuw stoeltje. Dat moet zondag klaar zijn... En straks heb ik een ontbijt-date met vriendin Linda... En lees hoe dit past bij het verhaal hieronder... Je zou bijna denken dat deze cirkel rond is...

Twee weken geleden toonde ik jullie de kaart en het stoeltje voor Maxime. Ik wou dan vorige vrijdag een tweede stoeltje laten zien maar omdat ik die week mannenkaarten was beginnen posten en meteen de hele serie wou afronden op vrijdag, heb ik dat tweede stoeltje uitgesteld tot vandaag. Beide mini-eigenaartjes zijn de twee dochtertjes van de twee dochters van een vriendin. En doordat die verhuisd is en ook door die gekke C-periode, heb ik de drie dames al veel te lang niet gezien. Ik kreeg wel van de twee dochters een mooie geboortekaart en maakte ondertussen voor hen allebei een stoeltje. Maar er waren geen babyborrels en ik zou wel een keer met hen afspreken om mijn kado te kunnen geven maar ook dat werd uitgesteld. En toen kreeg ik plots van papa Danny een uitnodiging. Vriendin Linda werd 60 en kreeg een verrassingsfeestje. Dat werd door hem en de dochters mooi georganiseerd en wij waren uitgenodigd. En dat vond ik dan meteen de perfecte gelegenheid om ook de geboortekado's mee te nemen... Zo kon ik meteen de drie dames verrassen... 
Voor vriendin Linda nam ik een bon mee om samen te gaan ontbijten en laat dat nu net vandaag gepland zijn... Een mooi toeval, niet? 

Voila, genoeg geschreven, hier volgen een hele serie foto's. Niet alleen de kaart en het stoeltje dat ik voor Sienna maakte maar ook wat foto's van beide kaarten en stoeltjes zodat jullie zien hoe alles mooi bij elkaar past. Maxime haar thema was wit met koper, dat van Sienna was wit met goud... Kijk en geniet... 








Fijn weekend allemaal! Tot maandag!




5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er weer allemaal helemaal toppie uit! zullen ze vast weer heel erg lbij mee zijn,
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Wat zijn ze weer leuk, mooie stoeltjes en kaartje. Geniet van de ontbijt-date en het feest. Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk verhaal, zo zie je maar komt alles weer goed, wat een mooie stoeltjes en bijpassende kaartje heb je gemaakt, helemaal super
groetjes ellen

GerJanne zei

Prachtige kaart!! EN de stoeltjes zijn ook alweer zo gaaf. De kaart voor Maxime is ook geweldig!

Sarah zei

Wauw! Knap weer.