analytics

maandag 27 maart 2023

Maarten en Evelien...

Dag bloggers,

Ik had het jullie vrijdag beloofd, vandaag zou de kaart volgen die ik ook nog mee nam naar het feestje van Evelien. Zij was bij haar vriend Maarten gaan wonen en dus gaf ik deze kaart aan hem... Ook in deze kaart zit weer leuk schudspul dat ik van Elise kreeg. De glazen pareltjes heb ik in hee veel kleuren, de hartjes vond ik er wel bij passen... En het retro tv-toestel paste dan weer bij het retro papier... 

Papier: Bazzil en Action
Tekststempels: Joy
Schudspul uit voorraad




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat is hij gaaf je kaart!! Fijne dag.

Sarah zei

Super leuk is deze! Heel retro en dat is nu helemaal in!

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de retro tv leuk met het schudmateriaal erin geeft een leuk effect
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en wat een leuke TV.
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hihihihi.... deze is heel erg leuk, met de retro tv!