analytics

woensdag 29 december 2021

kleurenkaartenteam schakel 12 - oker en roestbruin - falala...

Dag bloggers,

Het is even stil geweest langs deze kant. Ik moet toegeven dat ik sinds vrijdag mijn pc niet meer heb aangeraakt... Eerst hebben we genoten van de kerstdagen in familieverband en daarna zijn we hier heel enthousiast begonnen om onze achterbouw op te ruimen. Na de verbouwingen van de laatste jaren en wegens geen zolder of kelder, was er een heleboel materiaal verzameld (in de 3 slaapkamers van onze dochters) waar we eindelijk afscheid van wilden nemen. Caroline en Yannick zijn gisteren dan ook al met een volle auto naar de kringloop gereden want er was veel bij dat nog een tweede leven verdiende... We zijn er helemaal nog niet klaar mee, maar voor het KKT moest ik even uit mijn cocon komen... Ik moest zelfs vanmorgen mijn kaart nog maken... 

Deze is het geworden in de kleurencombo die Sarah koos voor deze maand... En voor de kleurtjes van volgende maand kan ik vroeger aan de slag want wegens doorgeven van de eersten, kwam de keuze bij mij terecht... Ik hoop deze week toch nog wat kaartentijd vrij te kunnen maken, al zal het niet veel zijn... De grote opruim neemt zowat onze hele week in beslag... 

Papier: Bazzil en Action
Rendier: Lawn Fawn


Ik ben wel benieuwd naar wat jullie er van maakten, dus ik maak straks wel wat tijd vrij voor een kleurenrondje... Hopelijk kunnen jullie dit ook... Hieronder alle deelnemers nog een keertje... 

17 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super leuk kaartje Nancy....en dan pas vanochtend gemaakt!
Bedankt voor je mooie kaart die gisteren bij ons in de brievenbus lag!
Groetjes en succes met opruimen,
Diny

Margreet zei

Wat heb je, ondanks de drukte thuis, een superschattig kaartje kunnen maken, Nancy.
Succes met opruimen.
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

Fijn dat het je alsnog gelukt is om een gepaste kaart te maken vandaag ! Leuk is je schudkaart geworden.
Succes nog met alle drukte ginder... en dat verzamelen van spullen, tiens, dat klinkt me bekend in de oren. Heb gisteren de livingkast opgekuist en afscheid genomen van de helft van de spullen die er in zaten (neen, geen knutselspullen hahahaha).
Blij dat je er (weer) bij bent deze laatste maand van 2021. Op naar nieuwe uitdagingen in 2022. Hopelijk vind je ook dan weer de weg naar het kleurenkaartenteam.
Fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, Martina
x
PS geef je nog even je kleurenkeuze door aub ? =)

Anita van Deur zei

Schattig kaartje Nancy, succes met de opruim! xx

Jantine zei

Heel leuk kaartje in de KKT kleuren, Nancy! En wat heerlijk om zo met elkaar aan de opruim te gaan, wat zal dat vooral als het klaar is een lekker gevoel geven.
Ik ben er wel jaloers op dat jullie nog gewoon naar de kringloop kunnen, hier staat ook een doos klaar om in te leveren, maar helaas, alles dicht.
Ik "zie" je toch waarschijnlijk morgen nog voor de kerstkaartenblog, dus ik hou mijn nieuwjaarswensen nog eventjes voor me.
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Wat een leuke kaart Nancy!! En ik ben super benieuwd wat je voor de volgende keer gaat kiezen.
Fijne jaarwisseling en tot 2022!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Wat een lief schudkaartje heb je gemaakt, ben heel benieuwd naar jouw keuze voor het nieuwe jaar. Succes met opruimen
(daar raakt je hoofd ook opgeruimd van)

karin zei

Leuk kaartje in de KKT kleuren Nancy.
Succes met het opruimen en fijne jaarwisseling.
Karin

Marijke zei

Dat heb je dan snel gedaan als je vanmorgen nog een kaartje moest maken! Een mooi kaartje en leuk met al die glittertjes erbij! Een fijne jaarwisseling en succes met het opruimen. Geeft wel weer lucht in het nieuwe jaar! Groetjes Marijke.

Laurespage zei

Nancy, amaai wat heb jij het druk zeg. Ja, opruimen, sorteren en wegsmijten daar kruipt heel wat tijd in. Maar nadien, als alles opgeruimd is, dan is het nog zo leuk. Met je kaartje heb je goed gescoord. Ik vind het heel mooi. Fijn einde jaar en groetjes, laurette

!neke zei

Super leuk !!!!
Groeten Ineke

Petra-loves-paper zei

Wat een leuk schudkaartje in de gevraagde kleuren, knap hoe jij telkens op de laatste nipper toch weer een heel leuk kaartje laat zien. Tja...opruimen, ook niet mijn grootste hobby, maar soms moeten even de tanden op elkaar en kun je straks weer genieten van een opgeruimd huis met weer heel veel plek om van alles te gaan verzamelen.... haha, groetjes Petra

Sarah zei

Wat een lief schudkaartje. Succes met opruimen! 😉

Creatiels zei

Een leuk kaartje heb je gemaakt tussen alle drukke bezigheden. In het bijna voorbije jaar zag ik hier heel veel mooie en leuke kaartjes verschijnen. Ik nam niet altijd de tijd om te reageren.
Fijn eindejaar en laat je creativiteit maar vloeien in het nieuwe jaar.
Groetjes
Els

Nancy Soetaert zei

heel leuke kaart in de kkt-kleurtjes!
succes met de opruimwerken.
Nancy

GerJanne zei

Heel leuk kaartje zo op de laatste nipper! Succes met opruimen. Wij doen het in etappes...

Nelleke zei

Hier een late reactie op jouw KKT kaart. Dat wilde ik perse doen dus ik mijn achterstand aan het weg werken. Wat een mooie kaart in de gevraagde kleuren. Deze week zijn de gekozen kleuren ook zo gaaf! Groetjes en tot ene volgend KKT kaart. Nelleke