analytics

dinsdag 7 december 2021

Elisah en Cedric getrouwd

Dag bloggers,

Collega Elisah en haar Cedric zijn getrouwd. Nu is Elisah wel een collega maar zij werkt op een zusterbedrijf van onze firma. En omdat die op een heel andere locatie zitten, ken ik haar wel maar zie ik haar niet zo vaak... 

Zij en haar man zijn beiden grote Disneyfans en ik kreeg van haar collega Rita de vraag om voor hen een Minnie en Mickey trouwkaart te maken... En dat deed ik maar al te graag want ik heb nog steeds enkele Disney-snijmallen die nog lagen te wachten om gebruikt te worden... 
Dus maakte ik voor hen deze leuke kaart... Ze waren er enorm blij mee wist Rita me te vertellen... 




Zijn jullie ook zo'n Disney-fans? Of gewoon nieuwsgierig naar meer? Morgen komt er nog een kaart die hun richting uit ging... 


2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Fantastisch! Fijne dag xx

Diny zei

Kijk....daar zijn Minnie en Mickey weer....prachtige kaart Nancy!
Groetjes Diny