analytics

donderdag 23 december 2021

elke donderdag een kerstkaart - let it snow

Dag bloggers,

Vandaag begint mijn kerstvakantie! Yeeh!! Over een half uur sta ik in de winkel om mijn aankopen voor ons kerstdiner al te doen... Dat probeer ik elk jaar op de 23ste te doen omdat het morgen nog veel drukker gaat zijn...

Gisteren hadden we de laatste workshop van dit jaar en dit is meteen ook één van de gemaakte kaarten.... 
De reacties van mijn workshoppers waren super enthousiast! Ze vonden dit héél mooi papier en een schudkaart maken is altijd heel plezant, niet? 

Eigenlijk moet ik bekennen dat ik dit jaar enorm leuk materiaal kocht en er zo weinig mee gedaan heb... Dus moet ik dringend aan de slag om meer kerstkaarten te maken want dit is ook meteen mijn allerlaatste die ik kan tonen...
Maar kijk eens naar mijn schudspul... Is dat niet super mooi! Ik kocht het twee jaar geleden na Kerst in een bloemenzaak in de buurt. Ben er helemaal fan van... Op de foto zie je het niet zo goed maar tussen de mini-pailletjes zitten sneeuwvlokjes...  

Ok, ik maakte nog enkele héél eenvoudige kaartjes omdat ik er te weinig had en er toch steeds weer mensen zijn die je niet zo goed kent en die toch kaartjes (blijven) sturen... En elke kaart wordt beantwoord, ook al stond ze vooraf niet op mijn lijstje om te sturen... (en dit is dan meteen mijn laatste bekentenis voor dit jaar! ;o) )

Papier: Bazzil en Action
Ijskristallen: Lawn Fawn
Tekst: Lawn Fawn


Weet je nu wat ik gisteren hoorde op de radio? Dat het op kerstdag in Nederland gaat sneeuwen en dat het bij ons zal regenen... Over oneerlijk gesproken! Dus moeten we zaterdag met zijn allen de grens gewoon over om in de sneeuw te gaan wandelen... 

13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hele leuke mooie schudkaart...schattig die glimmertjes, en ook mooi papier met een klein beetje bling.
Ja die sneeuw lijkt me ook leuk , maar hier in het zuidwesten vlak aan de kust zal ook wel niets vallen....

Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Caroline Cards zei

Leuke schudkaart Nancy!
Het is heel mooi om te zien, maar ik hoop dat de sneeuw niet bij ons valt!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gave schudmateriaal, leuk al die sneeuwvlokjes, ik heb ook al weer wat nieuwe kerstdingetjes en ga die komend aar gebruiken voor de nieuwe kerst kerstkaarten van komend jaar
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Kan me goed voorstellen dat je workshoppers enthousiast reageerden op deze kaart Nancy! Wat een leuk dp en de sneeuwvlok gevuld met glitters is prachtig. Al die glimmertjes op het dp, heel leuk. Een prachtige kaart. Laten wij nu maandag een paar dagen naar België gaan ..... Volgens het weeroverzicht zou er dan in de Ardennen een vlokje sneeuw moeten vallen. We zullen het zien. Geniet van je kerstvakantie en heel fijne dagen.
Groetjes Antje

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en wat een mooi schud materiaal, fijne dag xx

marijke zei

Een mooi en eenvoudig kaartje. Er komen altijd nog kaartjes binnen van mensen die niet op je lijstje staan. Ach zo blijf je lekker bezig! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Fijne dagen en groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie schudkaart Nancy, mooi combinatie met de zachte kleurtjes vind ik. Ik moest lachen om je bekentenis, heel herkenbaar. Het zal mij benieuwen maar ik denk dat misschien het noorden als enige kans maakt op wat sneeuw dus je moet dan wel ver wandelen vanuit België LOL.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en vanuit hier hele fijne dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Een hele mooie kaart Nancy....en wat leuk met dat schudspul erin....ziet er feestelijk uit!
Groetjes Diny

marian zei

Een prachtige schudkaart heb je gemaakt.
En verwacht van de sneeuw in Nederland maar niet teveel. De vrieskou is hier alweer over ,het regent hier en de temperatuur is hier boven nul, zelfs in Friesland.
Groetjes van Marian.

Laurespage zei

Fijne kaart, Nancy !
Een schudkaart is altijd leuk, en je hebt mooie kleuren gebruikt.
Fijne Kerst, laurette

Gina zei

Leuke kerstkaart met het schuddeel. Geniet van je vakantie. Fijne Kerstdagen! Groetjes, Gina

Jantine zei

Wat een tof schudkaartje, Nancy! Ik krijg ook onverwachte kerstkaartjes, moest er ook nog een paar bijmaken.
Dus van mij ook een bekentenis.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes en fijne kerstdagen,
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Super gave kaart !!!
groeten Ineke
DT52WTC