analytics

woensdag 1 december 2021

kerstkransen

Dag bloggers,

Hier een keer iets heel anders... 
Een poosje geleden ging ik met dochter Laura en vriendin Sonja naar een grote bloemenzaak. Sonja wou een kerstkrans maken met kerstballen op een ring... En daar ontstond een ideetje... Laura wou ook wel zo'n krans maken en ik wou er meteen 3... Heb een grote tafel en zou mooi staan met kerstmis... Dus wij met een aantal ringen naar huis... 
En 3 dagen later stonden we terug in die bloemenzaak... We gingen er nog een paar maken om aan oma, bomma en moeke kado te doen... Ook ééntje voor Loes met een eenhoorn in en misschien konden we er ook een workshop mee doen... 
Enkele ritten later, een plundering op nog een aantal locale zaken hier en vele ideeën en kransen later, zijn er hier al een 10-tal de deur uit, hebben we eergisteren de eerste workshop gegeven en morgen al een tweede... En er lopen nog steeds bestellingen binnen...  Alle eer gaat naar dochter Laura, ik heb er zelf nog geen enkele gemaakt. Ging dat eergisteren op de workshop doen maar we kwamen er achter dat we niet genoeg ringen meer in huis hebben... 
Ik beloofde Laura om vandaag de foto's op mijn blog te zetten zodat zij ze ook aan haar vriendenkring kan doorsturen. Het is best al een mooie serie geworden... Een groot deel ervan hebben we al uitgedeeld als kado of gaan we nog geven als kerstkado... 


voor Loes 💜







Voor vriendin Sonja die van uiltjes houdt...




Mijn 3 kransen naast elkaar... Deze komen met Kerst op de eettafel die 3,5 m is






Voor en een beetje mee door Eva...



Voor Caroline die momenteel in het theater ook zo'n masker draagt...

En deze juweeltjes kwamen tot stand in onze eerste workshop




5 opmerkingen:

Sarah zei

Wauw! Hoe tof! Het zijn ringen op een staander, dat is handig. Ze zijn stuk voor stuk prachtig en zo mooi op de foto. Ze kunnen zo in een catalogus staan. Knap werk van jullie allemaal! En veel gezinnen gaan zo een bijzondere Kerst hebben. Die voor Loes is ook heel bijzonder 💜. Wat lief dat jullie dit doen. Xx

chantal zei

wauw zo zie je maar hoe iets ontstaat. Prachtige kransen.
Ik zou niet weten welke te kiezen.
Liefs Chantal

Crealin zei

Waaaw en nog een waaaaw, ze zijn stuk voor stuk magnifiek!!!
Eva en Loes zullen vast superblij zijn!

martina's kaartjes zei

wauw, wat zijn ze prachtig geworden ! een voor een zijn het plaatjes, knap gemaakt ! top
liefs, martina
x

Angelique zei

Wauw echt geweldig. Als ik in de buurt woonde kwam ik er zeker eentje maken.
lieve groetjes Angelique