analytics

donderdag 9 december 2021

elke donderdag een kerstkaart - de beste wensen helemaal in goud!!

Dag bloggers,

Het is donderdag dus zijn we er weer met een kerstkaart! En vandaag is het goud wat blinkt!! 
Deze is de derde kaart uit onze kerst-blingbling workshop... En dat het mocht blinken, dat is zeker!!

Papier: Bazzil en Action
Tekst: stencil van Craft Emotions met glitterpasta
Rendier: Gummiapan met Wow embossingpoeder


Gisterenavond gaf Laura de derde workshop met kerstkransen... Het was laat en ik ben blij dat ik vandaag een dagje verlof heb genomen... Dan kan ik me bezig houden met enkele dringende kerstkado-projecten en straks nog met het uitzoeken van mijn kerstkaart-voorraad en dan weet ik hoeveel kerstkaarten ik nog moet maken... Deze week kreeg ik de eerste kaart al aan, er zijn dus mensen die beter georganiseerd zijn op dat gebied... Haha!! 

Komen jullie morgen kijken naar deel 2 van de kerstkransen? Ik heb iets heel speciaal te tonen... 

Ooohhh!! Bij het plaatsen van mijn kaart bij '52 weeks to Christmas' zie ik net dat ik in de top 3 beland ben met mijn kaart van vorige week... Leuk om te zien!!
Laat het nu net zijn dat de workshoppers deze gisteren ook gekozen hebben om te maken op de volgende workshop... Ik had al 2 kaarten klaar en moest nog een derde verzinnen... Deze was gisteren dus ook de spontane favoriet... 



17 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Heerlijk je kerstkaart met al het bling bling erop!! echt kerst.
Van harte met je top 3 plaats was ook een hele leuke kaart...'
Fijne dag veel liefs en leuk dat je er weer bij bent vandaag.
Annemarie en Merit DT52WTC.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige gouden kaart Nancy.
Het is zeker allemaal bling, bling, maar wel heel verrassend.
Gefeliciteerd met je toppertje, deze is zeker ook heel mooi.
Fijne dag,
Antje

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en gefelicteerd met je top 3 plekje, fijne dag liefs xx

Caroline Cards zei

Een leuke gouden kaart Nancy en gefeliciteerd met je topper!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de goud tinten ze spatten van mijn scherm, leuk dat kleine hertje
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Sarah zei

Goud is altijd extra feestelijk!
Ik kom morgen graag kijken. En proficiat met je winnende kaart.
Ik ben begonnen met schrijven, dat is ook altijd een heel werkje. En vooral het kiezen, wie krijgt welke kaart.... Bij jou wist ik het direct... Hihi... Groetjes xx

Marijke zei

Een mooie bling bling kaart! Ik hou daar van met kerst! en je top 3 kaartje vond ik ook een leukerd! Gefeliciteerd! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Mijn kaartjes zijn ook al de deur uit op die na die ik hier in de bus doe, die kom en volgende week wel! Dus ik ben klaar met de kaartjes! Veel succes voor jou en groetjes Marijke.

Jantine zei

Mooie gouden kaart, Nancy. Heel feestelijk.
En gefeliciteerd met je top 3 plekje.
Ik ben benieuwd naar de kerstkransen, maar ik snap dat je blij bent dat je een verlofdagje hebt genomen.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst gefeliciteerd met je toppertje Nancy en je "gouden" kerstkaart is ook mooi, lekker feestelijk.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een leuke kaart Nancy....en gefeliciteerd....wij staan in de top drie bij 52WTC!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Een mooie, feestelijke kaart !
En proficiat met je winnende kaart.
Groetjes,laurette

!neke zei

Super mooi al dat bling bling !!!
Prachtige kaart !
Groeten Ineke
DT52 WTC

Angelique zei

Die blinkt zeker,lekker feestelijk. Gefeliciteerd met je top drie kaart, grappig dat hij ook werd gekozen voor een workshop.
lieve groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

proficiat !
leuke kaartjes heb je gemaakt,
grtjs,martina

Marjolein zei

Gefeliciteerd met je toppertje! Deze blingbling kaart is ook superleuk. Groetjes Marjolein

Colien zei

Nog proficiat met je plaatsje in de top 3.
Ook voor deze week heb je weer een mooie kaart gemaakt, top!
grtz Colien [52WTC]

marian zei

Een prachtige bling bling kaart en gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes van Marian.