analytics

vrijdag 31 december 2021

Ernest en Louis - 2 jaar

Dag bloggers,

Ik wou best wel uitpakken met een feestelijke kaart om het jaar af te sluiten maar ik heb eigenlijk geen enkele nieuwjaarskaart gemaakt dit jaar... 
Dus heb ik als laatste maar ééntje, of liever meteen 2 kaarten van het jaarthema van de kinder-verjaardagskaarten voor vriendin Monique... 
Deze gingen dan ook meteen naar haar eigen kleinkindjes, Ernest en Louis die 2 werden in september... En kaarten voor tweelingen mogen wel bij elkaar passen, niet? En ook weer 2 kleurpotloodjes voor de 2-jarigen... Zij vierden hun verjaardag in Oekraïne, bij de familie van de mama. Daar kregen ze meteen ook een gigantisch doopfeest. Oma Monique en Opa Wilfried waren daar zelf ook bij en ze hebben genoten met die grote, warme familie daar! 

Papier: Bazzil en Action
Stempels: Stamping Bella




Ik wens jullie allemaal een heel fijn jaareinde toe. Maak het gezellig maar hou het veilig!  Dat gaan wij zelf ook doen vanavond... ver

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe verjaardags kaartjes leuk met de potloden gelijk beginnen :). Fijne jaarwisseling xx

Sarah zei

Hey Nancy! Toffe kaarten.
Natuurlijk maakte ik een stipkaart! Maar ik zie waar de fout gebeurt is, bij mijn link bij Martina ga je naar mijn post van 30 november en niet naar mijn algemeen blog. Ik heb dat per ongeluk verkeerd in gegeven. Maar er is zeker een stipkaart en meer! Kom je nog kijken? Fijne oudejaarsavond. 😉

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke verjaardagskaarten voor de tweeling Nancy.
Schattige stempels en leuk hoe je de twee kleurpotloden verwerkt hebt op de kaarten.
Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2022.
Groetjes Antje