analytics

dinsdag 28 september 2021

Scootin' by

Dag bloggers,

Oeps, morgen is het KKT en mijn kaart is al zo lang klaar... En nu kom ik er achter dat ik ze nog niet fotografeerde... Het is zelfs zo dat ik ze moet gaan zoeken want mijn kaartenkastje is vrij leeg, ik denk dat ik ze al opgeborgen heb... Tja... Toch maar even gaan zoeken dan...

Gisteren verscheen mijn laatste KKT-kaart op de blog van 'in 't Woefke'. Dus hoog tijd om deze te laten zien vandaag... 
We hebben de hele maand gewerkt met 'vervoer' en ik wou zeker een kaartje maken met deze steppende beestenboel... Lawn Fawn heeft zo veel leuke setjes dat ik soms niet weet, welke eerst te gebruiken. Daarom was ik super blij met dit thema zodat er meteen een paar 'uit de kast' konden komen... 

Papier: Bazzil
Stempels, Stencil gras en snijmallen: Lawn Fawn
Ingekleurd met copics


Tot morgen dus voor een heleboel kaarten in geel en staal blauw! Kom zeker een kijkje nemen!!

1 opmerking:

Dora zei

Oh geweldig scene. Prachtige kaart