analytics

maandag 27 september 2021

Nore 1

Dag bloggers,

Eigenlijk ben ik vorige week vergeten te vragen wie er naar Nijkerk is geweest en hoe het daar was? Mijn stempelmaatjes gingen maar ik kon niet mee. Wij hadden een uitgesteld familieweekendje. Normaal ging dat door vorig jaar in april maar we hebben het tot 4x toe moeten uitstellen. En nu viel het net samen met mijn verjaardag... Het was fijn, we hebben ons geamuseerd maar ik heb toch even moeten denken aan mijn stempelmaatjes op de beurs... 
Tja, je kan niet alles hebben hé?

Maar de 2 voorgaande jaren heb ik dus een ontmoeting georganiseerd met blogvriendinnen en deze is dit jaar niet doorgegaan... Hadden jullie het fijn? Hebben jullie blogmaatjes ontmoet? Ben benieuwd naar jullie verhalen... 

Vandaag de kaart voor Nore die 1 jaar werd. Zij kreeg deze van vriendin Vera. Ik had zelf geen geboortekaart maar heb deze vorig jaar wel even in handen gehad omdat ik een stoeltje voor haar maakte... Ik maakte deze kaart dan ook in de stijl van haar geboortekaartje... 

Papier: Bazzil en Action
Flamingo: Marianne Design
Bladeren: Craft Emotions en Memory Box





 

4 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Nancy
Tja soms moet je keuzes maken hè
Ik ben geweest op de zaterdag het was wel weer eens leuk om naar een beurs te gaan en alles was super geregeld .
Alleen de afstand is altijd wel een dingetje zo vanuit Limburg haha maar als je met een paar gezellige meiden in de auto zit dan valt dat achteraf ook reuze mee .
Maar jou familie evenement klinkt ook reuze gezellig.
Wauw superleuke kaart voor bij het mooie kado .
Fijne week
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en stoeltje, ik ben niet geweest naar Nijkerk te ver weg voor mij.
Fijne dag xx

Creatiels zei

Leuke kaartjes heb ik hier weer zien verschijnen. Spijtig dat je niet naar Nijkerk kon, maar een familiefeest gaat daar toch boven. Neem even een kijkje op mijn blog, daar staat een klein verslagje van Hey ASevent.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Nicole Parmentier zei

Ik was ook in Nijkerk en heb echt genoten en gigantisch geshopt... Had helemaal niet in de gaten dat je jarig was, sorry! anders had ik natuurlijk wel een kaartje gestuurd. Ik dacht dat ik je al op mijn blogkalender had staan maar ik denk dat er iets niet goed is gegaan. Hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad! Je stoeltje is prachtig en de bakmuisjes hieronder zijn helemaal geweldig.. superleuk!!