analytics

woensdag 29 september 2021

Kleurenkaartenteam schakel 10 - geel en staalblauw

Dag bloggers,

Yeeh, de laatste woensdag van de maand is nog steeds kleurenkaartendag... En vandaag mogen we aan de slag met de kleurenkeuze van Martina. Zij organiseert al meer dan 10 jaar dit team en mocht deze maand van Chantal zelf een keertje de moeilijke taak op zich nemen om de kleuren te kiezen... Martina heeft er toch wel even over moeten nadenken, liet ze weten en het was zeker niet gemakkelijk... En het werd dus geel met staalblauw... 

En ja, ik ben een beetje vooruit gaan denken. Vond het zelf leuk toen ik aan dit thema dacht... Mijn briefje naar de Sint kan alvast vertrekken, je kan er niet vroeg genoeg mee zijn hé? 

Papier: Bazzil 
Snijmallen: 
De slimline kaart en de gebouwen: Mama Elephant 
Sint en pieten: Marianne Design
Cirkel: Crealies


Brengen jullie ook alle deelnemers een bezoekje? Altijd fijn als je ook nog een reactie achter laat... 

22 opmerkingen:

Sarah zei

Als je nu al droomt van de Sint dan hoop ik dat hij leuke knutselspullen zal brengen. Heel tof kaartje!

chantal zei

Hoe leuk is deze kaart. Zie het al zo voor mij.
Liefs Chantal

Sarah zei

Hey Nancy, hier ben ik nog een keer want het was je verjaardag 10 dagen geleden. Ik heb er aan gedacht, maar een kaartje is deze keer niet gelukt, maar toch wil ik je even een gezond nieuw levensjaar wensen! Xx

Nancy Soetaert zei

dat zou nu echt het verste van mijn gedachten zijn, maar wat een leuke kaart voor het KKT, ook tof om sint en zijn helpers op deze hoge flats te verwerken, mooie skyline...
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Ah..... mijn favoriete feest op een kaart van jou! Wat een goed idee. Hij is tof!

Jantine zei

Oh wat een geweldig idee, Nancy! Helemaal top voor deze kleurencombi en lekker op tijd.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen Nancy....leuk kaartje in de KKT kleuren!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een supertoffe Sinterklaaskaart is dit geworden, Nancy!
xxx Margreet

Petra-loves-paper zei

Misschien ben je er vroeg bij, maar allee, de pepernoten liggen hier al 4 weken in de winkel, dus niks is te gek, leuk kaartje, groetjes Petra

Femminde zei

Oh in deze kleuren ook heel tof als sinterklaaskaartje!!
Tof kaartje zo!! Hier zijn de meiden ook al druk aan het bedenken wat je van sint willen krijgen.
Zelf zit ik al volop in de kerstkaartjes.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Nou je kunt het maar klaar hebben die Sinterklaaskaarten! Hij is wel leuk met deze kleuren en de slimline erbij komt goed uit met de daken. Leuk gedaan hoor! Groetjes Marijke.

Colien zei

Heel mooi kaartje en goed bedacht om er een Sinterklaaskaartje van te maken in de kleurtjes van deze maand!
grtz Colien

Nicole Parmentier zei

Wat slim gevonden! De gele maan bij de staalblauwe lucht en sint vast op het dak.. geniaal! Ik moet me erg beheersen om nog geen pepernoten te kopen, ze liggen hier al weken in de winkels. Hebben ze die in Belgie ook?

!neke zei

Wat een top kaartje !!!
Groeten Ineke

Henriët zei

Wat een goed idee! Echt een toffe Sinterklaaskaart.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Zojuist liep ik nog langs de pepernoten en de letters dus je wenskaart kan naar de Sint
die dit natuurlijk ook een superkaartje vindt . . .

Rosina zei

Ha kijk nou ....de Sint is al vertrokken zie ik wel...heel leuk idee voor dit kaartje ...Mooi gedaan Nancy!!!
groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan Nancy! Heel leuk kaartje in de kkt kleuren en voor je het weet, is het al zover! 🌺☕

Nynke zei

Wat een geweldig idee voor deze kleuren! Ik vind je kaart echt supertof. Enne, we maken het hele jaar door kerstkaarten, dan kan een Sinterklaaskaart in september ook prima hoor.
Groetnis Nynke

martina's kaartjes zei

deze is superleuk geworden ! toffe snijmal die huizen en dan helemaal in verhouding sint en piet er op ! mooi gedaan
bedankt om er weer bij te zijn deze maand,
grtjs,martina
x

Nelleke zei

Wat laat maar hier ben ik dan met een reactie. Ik scrol even via jou andere kaarten en dacht och met de eerste kampkaarten had ze ook mee kunnen doen met de kleuren uitdaging. Maar echt, al is het wat vroeg, deze sintmkaart vind ik geweldig! Groetjes, Nelleke

Laurespage zei

Super !
Een hele leuke kaart, de Sint zal er ook vlug zijn hé.
Groetjes, laurette