analytics

vrijdag 3 september 2021

Prinses Nora

Dag bloggers,

Er zijn zo van die momenten dat ik helemaal stil word... Meestal is dat niet echt een goed teken... Zo werd ik echt geraakt bij het lezen van een bericht dat Lutgard Ogiers (die ook super mooie kaarten maakt) onlangs op haar fb schreef... Nora, haar kleindochter van vier jaar was een beetje ziek... En ze kon niet op haar voetje blijven staan. Een bezoek aan de dokter werd bezoeken aan 3 ziekenhuizen en diezelfde avond nog, de dag voor onze Antwerpse moederdag viel het verdict: Nora had 'Leukemie'... 
En dan word ik stil, dat raakt mij in het diepste van mijn ziel... Een kindje mag dit niet moeten meemaken... 
Ik ging in mijn ateljee zitten en keek naar mijn opdrachten maar ik kreeg er niets uit. Ik moest en zou iets voor Nora maken... En ik begon te snijden... Eerst een paar kastelen met prinsessen, daarna een heleboel wimpels en wat letters, gouden kronen en toverstokken, die moesten er zeker bij!
Daarna kleefde ik alles in elkaar en een tijdje later lag er een hele naamslinger op mijn tafel... Ik stuurde hem op en zag een paar dagen later een reactie op Lutgarde's fb waar ik helemaal warm van werd. De slinger werd zo leuk onthaald... Lies, de mama van Nora stuurde mij een bericht en postte later ook een foto waarop de slinger aan de muur hing op Nora's kamer... Zo blij dat ik enkele mensen toch een lach op hun gezicht heb kunnen toveren... Dat de toverstokjes maar goed hun best doen en Nora helpen om beter te worden... 

Lutgarde plaatste een filmpje van de slinger op haar fb...





Lies, de mama van Nora houdt een dagboek bij: Prinses N Zo kan iedereen die wil, haar verhaal mee lezen en moeten zij niet altijd alles vijftig keer vertellen... 

Branden jullie dit weekend allemaal mee een kaarsje voor haar? 




4 opmerkingen:

Caroline zei

Amai, wat een heftig verhaal. Super mooi gebaar dat je deze slinger hebt gemaakt en opgestuurd. Die kleine dingen zullen voor hen wel veel betekenen nu! 🤞🏼🍀

Lieve zei

Veel liefs en warmte voor Prinses Nora ! Ik duim mee.

martina's kaartjes zei

helemaal leuk heb je dit voor haar gemaakt ! geslaagd, zal ze vast wel heel erg blij mee zij
we duimen voor een goede afloop, (want kaarsjes en ik, zijn niet zo'n dikke vrienden =) )
grtjs,martina

Sarah zei

Dit deed je prachtig! En werd heel hartelijk ontvangen. Mooi gebaar. X